The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten noi asiat liittyy toisiinsa?
Etkö nyt hoksaa? Yhdistävänä tekijänä on exä. Korva pipi= exän syy, päätä kivistää = exän syy, särkylääke aiheuttaa paskan olon (tuskin mutta muuten ei ois osannu selittää että: ) = exän syy. Lapset tietenkin exän syy, tosin 50/50 suhteella ite ainakin väittäisin.
Ai niin ja unohtu pari, potkaiset varpaan ovensuuhun = exän syy, kaadut täysissä naamareissa rapalätäkköön = exän syy.
Tuliko kaikki? Tiukkis?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Etkö nyt hoksaa? Yhdistävänä tekijänä on exä. Korva pipi= exän syy, päätä kivistää = exän syy, särkylääke aiheuttaa paskan olon (tuskin mutta muuten ei ois osannu selittää että: ) = exän syy. Lapset tietenkin exän syy, tosin 50/50 suhteella ite ainakin väittäisin.
Ai niin ja unohtu pari, potkaiset varpaan ovensuuhun = exän syy, kaadut täysissä naamareissa rapalätäkköön = exän syy.
Tuliko kaikki? Tiukkis?
Älä ny höpötä.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30535301:
Sisko menee naimisiin 29.12. Niin häihin ja samalla sitte pieni irtiotto ja lomailu, viikon verran siellä tulee sitte oltua.
Oikein ihanaa juhlahumua :heart: ja lomailua :)!

Irtiotto ison maisemanvaihdoksen kera on sulle kyllä niin siunaukseksi :) - pidä hauskaa ja nauti :kiss:!

No nyt on kaikki paketit kääräistynä, hyvä kun en saanut itteänikin pakettiin laitetuksi, sillä näillä nakkisormilla sekin ois varsin mahdollista :D... Teippirulla on ihan pjärsseestä, joka ikinen kerta kun leikkasin piitin, niin enkö saanut sen teipinhännän lyttästyä samalla niin kivan tiukkaan takas rullaan kiinni, argh...

Tonttuhommissakin tuli hilipastua, kummitusipanoillekin juilautin paketit menemään - ihania mussukoita :heart: kun niin tohkeissaan olivat. Ja nyt sitten sitä loppusiivousta aikaiseksi, jottei narahdeta ipanoillemme, ettei ollakaan täällä mitään tehty :D

vai naimajaispilhet...

iske ajankuluksi ittelleski sieltä oma omituinen riukuseäri
Noo, kahtotaan ny minkälaine sakemanni tarttuu mukaa, ykshä mulla jo tosa pihalla onki :D

Oikein ihanaa juhlahumua :heart: ja lomailua :)!

Irtiotto ison maisemanvaihdoksen kera on sulle kyllä niin siunaukseksi :) - pidä hauskaa ja nauti :kiss:!
Joo, mä ainakin oon sitä mieltä, että oon irtiottoni ansainnu. Vähän kyllä välillä kolottelee joku omatunto, ko lähen ilman lapsia, mutta toisaalta, isällään ne kyseisen viikon olis joka tapauksessa. Murheet unohtuu, ku siivet saa ilmaa alleen ja lähetää lentoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30535370:
Noo, kahtotaan ny minkälaine sakemanni tarttuu mukaa, ykshä mulla jo tosa pihalla onki :D

Joo, mä ainakin oon sitä mieltä, että oon irtiottoni ansainnu. Vähän kyllä välillä kolottelee joku omatunto, ko lähen ilman lapsia, mutta toisaalta, isällään ne kyseisen viikon olis joka tapauksessa. Murheet unohtuu, ku siivet saa ilmaa alleen ja lähetää lentoon :D
meilläkin on pihassa sakemanni.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30535370:
Omatunto vain kasvattaa sitä kivaa lapsi- ikävää, jälleennäkeminen on sitten ihanaa :)

Ja kerran tuollainen ainutlaatuinen tilaisuus tarjoutuu, niin totta ihmeessä siitä on otettava kaikki irti! Pistähän siskolikkas hyvästi ja tukevasti naiduksi rouvaksi :D!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä