The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
..ja toisinaan se paniikinpoikanen tekee siinä lahjanetsinnässä ne oikeat löydöt :). Mutta mieluummin mäkin oon liikenteessä semmosella rennolla otteella, semmoset ex tempore- hankinnat ovat yleensä niitä, mitkä ovat natsanneet tosi hyvin.

Oi, sulla on siellä ihana pikkuprinsessa :heart:! Toisalta - mun mielestä lapsi itse avaa sitä pienen ihmisen maailmaa niin isosti omana persoonanaan, että kyllä tässä saa vanhempana olla etuoikeutetussa asemassa, kun aitiopaikalta pääsee seuraamaan kasvun ja kehityksen riemua. On samaan aikaan opastajana ja ohjaajana jos myös opetettavana :). Aina tässä matkan varrella viisastuu, ikinä ei ole valmis.

Mutta - otahan säkin siellä ihan rennosti kuitenni niiden pakkojuttujen keskellä. Tietyt must- jutut teet mutta muutoin varmasti sielläkin mennään tyttösen ehdoilla ja aikatauluilla. Yhdessäolon kiireettömyys on sitä parhainta olotilaa :heart:
no on mut se oli se seis rutiineille fiilis ku se alko maistuu puulle=) herätys 6 sitten vaippa pois pottailua hammas pesu hetki leikkiä so on siinä helposti hengeltään on kone. mut totta mitä puhuit funannu samat asiat mut välil sitä jumahtaa sillon tarvii potkasun=)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä