The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530650:
Mikä ihme ja kumma on huulipuhelin? :O

Kummilapseni 5v haluaa sellasen
Nyt heitit kyllä hyvän mysteerin. Kaikki ovat varmaan jo tässä vaiheessa huomanneet, että googlaus siirtyy automaattisesti pillupuhelimeen, mutta tilanne pahenee: Valitsemalla silti "huulipuhelin" näkyy jotain huulien näköistä, mutta useammasta kaupasta poistettu valikoimista. Hämärää, hyvin hämärää.

Mä join mehuglögiä koska kello soi huomenna 5.15 ja uusi lämminhenkinen työpäivä kutsuu. Jänskättää vähän moniko ei lomaa saaneista sattuu ikävästi sairastumaan 2 päivää ennen joulua.

Ukkokulta epäili että oon sittenkin saattanut vaivihkaa lorauttaa glögin sekaan keittiösherryä, otin vikat leivät uunista ja lauloin niille Kaks niin hehkuvaa ja kaunista saa taas kirkkaana loistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530691:
Okke, eli ukkeli videokuvas puhelimen kameralla omia huuliaan niinkö?
Onkohan se dna-mainos.. Tyttöystävä nyrpistelee nenäänsä anoppikokelaan ruualle niin poika pistää tytön suun eteen puhelimen jossa huulet kehuu äiteen sapuskaa. Happy end.

Me mitää nukuta ko siivotaan oksennuksia sängystä. Kysyin pojalta mitä se on syöny iskän tykönä, ni en kerro ko se on salaisuus ja isi kielsi kertomasta. Sama vastaus ko kysyin mitä ne on tehny viikonloppuna.
Vitun mulkku tartte opettaa lasta tommoseen. Huomenna soitan vihaisen puhelun ja annan tulla täydeltä laidalta :mad:

• Tykkää
Reactions: AngelOfLove
Eikö sen vitun aivottoman kusipään päässä nyt hölsky edes se kusi. Oikeesti, ihan vitun sama paljonko se mun kanssa haluaa tapella, mutta ei vittu tartte lasta vetää siihen mukaan millään tavalla, saati sitten opettaa salailemaan ja valehtelemaan. Toivottavasti se muija tajuaa äkkiä millanen vittupää paska se äijä on, ja tajuaa juosta helvetin lujaa karkuun. Ja ämpäri kokekoon hitaan ja tuskallisen kuoleman ja palakoon helvetissä ananas perseessä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä