No ultravioletti tietysti. :kieh:mikä on uv?
No ultravioletti tietysti. :kieh:mikä on uv?
jaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530236:
Niin mäkin. Jopa niistä joissa väitetään olevan 100% ruista. Omatekoisesta saaristolaisleivästä ei tuu vaikka siinäkin on n. puolet vehnäjauhoja. Taitaa olla jokin säilymiseen liittyvä ainesosa joka ei mulle soviAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30530255:Mä saan ruisleivästä jäätäviä mahakramppeja ja turvotusta ja menee tuo mahaki toisinaan väh sekasin, tiä mikä siinäki sit on...
Kun mulla ei vaaleesta leivästä kramppaa maha yhtää, turvottaa kyllä ja rukiista taas tulee niitä kramppeja, nii joku siinä sitte sellasta on mikä sen saa aikaan, siksipä en sitä syö kuin aniharvoin..Niin mäkin. Jopa niistä joissa väitetään olevan 100% ruista. Omatekoisesta saaristolaisleivästä ei tuu vaikka siinäkin on n. puolet vehnäjauhoja. Taitaa olla jokin säilymiseen liittyvä ainesosa joka ei mulle sovi
Sama homma. Ne on yks parhaita syötäviä maailmassa.leipospa joku mullekkin karjalanpiirakoita
tykkään niistä aivan tolkuttomasti
leipospa joku mullekkin karjalanpiirakoita
Mikset tee ite?leipospa joku mullekkin karjalanpiirakoita
Niin on . Varsinkin uunituoreena. Luoja, että miun kuollut ex-anoppi teki hyviä piirakoita ja savustettuja muikkuja.Sama homma. Ne on yks parhaita syötäviä maailmassa.
Mä innostun tekeen nuota yleensä pari kertaa vuodes muutaman satasen satsin On kyl hyviileipospa joku mullekkin karjalanpiirakoita
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530298:Mikset tee ite?
No ei nyt parista herkuttelupäivästä vielä paksuunnu.Hyi että kun on paksu olo kun on tullut eilen syötyy kaikkee herkkuu ja tänään vielä jämiä. Ihan ällö olo:x
En halua kannustaa, mutta oon kyllä nauttinu sinkkuvuodestani täysin rinnoin.Murhanhimoisia ajatuksia...lapsen suuntaa. Sillai kun aamu alkoi on mennyt koko päivä, tunti sitten meni hermo. Laitoin miehen nukkumaan ja nyt tuntuu tirppakin lopettavan iltahuudon. Voi Jeesuksen kilinkellot sanon mä Näinä hetkinä kaipaan sinkkuvuosia.
Mikäs sinkku sä enää oletEn halua kannustaa, mutta oon kyllä nauttinu sinkkuvuodestani täysin rinnoin.
Ihan turvonnut pallo olen ja muutenkin olen saanu vararengasta ympärilleNo ei nyt parista herkuttelupäivästä vielä paksuunnu.
Mikäs sinkku sä enää olet
Ihan turvonnut pallo olen ja muutenkin olen saanu vararengasta ympärille