The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30530255:
Mä saan ruisleivästä jäätäviä mahakramppeja ja turvotusta ja menee tuo mahaki toisinaan väh sekasin, tiä mikä siinäki sit on...
Niin mäkin. Jopa niistä joissa väitetään olevan 100% ruista. Omatekoisesta saaristolaisleivästä ei tuu vaikka siinäkin on n. puolet vehnäjauhoja. Taitaa olla jokin säilymiseen liittyvä ainesosa joka ei mulle sovi

Pääsin Tampereelle vaikka olikin pyyhkijöistä vaihdettu vaan toinen ja puissapojan neste loppunu ja rapakeli. Tiedän yhden joka ei enää ikinä edes pierase mun auton suuntaan.

Mut sain poikasen ja päästiin korpeen odotteleman joulua :) kohta iltakaffet ja tuoreita karjalanpiirakoita.

Niin mäkin. Jopa niistä joissa väitetään olevan 100% ruista. Omatekoisesta saaristolaisleivästä ei tuu vaikka siinäkin on n. puolet vehnäjauhoja. Taitaa olla jokin säilymiseen liittyvä ainesosa joka ei mulle sovi
Kun mulla ei vaaleesta leivästä kramppaa maha yhtää, turvottaa kyllä ja rukiista taas tulee niitä kramppeja, nii joku siinä sitte sellasta on mikä sen saa aikaan, siksipä en sitä syö kuin aniharvoin..

Murhanhimoisia ajatuksia...lapsen suuntaa. Sillai kun aamu alkoi on mennyt koko päivä, tunti sitten meni hermo. Laitoin miehen nukkumaan ja nyt tuntuu tirppakin lopettavan iltahuudon. Voi Jeesuksen kilinkellot sanon mä :mad: Näinä hetkinä kaipaan sinkkuvuosia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä