Hyvä, ei tarvii yksinää sihstellä. Mulla on Kopparbergin naku omenaa
Mulla on vaan kaljaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30530647:Hyvä, ei tarvii yksinää sihstellä. Mulla on Kopparbergin naku omenaa
Mitä "kaljaa"?Mulla on vaan kaljaa :xmas:
Ja Baileysia, mut ei nyt jaksa hienostella.
Joo on mullaki kaappi täynnä ties mitä viinaksia, mutta mennään nyt tällä miedoimmalla vaihtoehdollaMulla on vaan kaljaa :xmas:
Ja Baileysia, mut ei nyt jaksa hienostella.
Nyt heitit kyllä hyvän mysteerin. Kaikki ovat varmaan jo tässä vaiheessa huomanneet, että googlaus siirtyy automaattisesti pillupuhelimeen, mutta tilanne pahenee: Valitsemalla silti "huulipuhelin" näkyy jotain huulien näköistä, mutta useammasta kaupasta poistettu valikoimista. Hämärää, hyvin hämärää.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530650:Mikä ihme ja kumma on huulipuhelin? :O
Kummilapseni 5v haluaa sellasen
Voisiko olla huulipuhallin = huuliharppu?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530650:Mikä ihme ja kumma on huulipuhelin? :O
Kummilapseni 5v haluaa sellasen
Ei, kun puhelin, se on nähny jonkun mainoksen telkkaristaVoisiko olla huulipuhallin = huuliharppu?
Sitä samaa mitä hobitit joi LOTRissa. Mulla on tollanen oluttynnyri tossa ja karvaset jalat.Mitä "kaljaa"?
se mainos, jossa mies pitää suunsa edessä puhelinta jonka näytöllä liikkuu miehen huulet?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530674:Ei, kun puhelin, se on nähny jonkun mainoksen telkkarista
Okke, eli ukkeli videokuvas puhelimen kameralla omia huuliaan niinkö?se mainos, jossa mies pitää suunsa edessä puhelinta jonka näytöllä liikkuu miehen huulet?
niin kai, en tosin muista että mitä siinä mainostetaanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530691:Okke, eli ukkeli videokuvas puhelimen kameralla omia huuliaan niinkö?
Onkohan se dna-mainos.. Tyttöystävä nyrpistelee nenäänsä anoppikokelaan ruualle niin poika pistää tytön suun eteen puhelimen jossa huulet kehuu äiteen sapuskaa. Happy end.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530691:Okke, eli ukkeli videokuvas puhelimen kameralla omia huuliaan niinkö?
OkkeOnkohan se dna-mainos.. Tyttöystävä nyrpistelee nenäänsä anoppikokelaan ruualle niin poika pistää tytön suun eteen puhelimen jossa huulet kehuu äiteen sapuskaa. Happy end.