Mä leikittelen ajatuksellä käräyttää se laittomista alivuokralaisista. Siihen ei tarttis edes uhrata rahaa.Osta ämpärille ananas. Iso.
Mä leikittelen ajatuksellä käräyttää se laittomista alivuokralaisista. Siihen ei tarttis edes uhrata rahaa.Osta ämpärille ananas. Iso.
mimmoset rapsut siitä saa?Mä leikittelen ajatuksellä käräyttää se laittomista alivuokralaisista. Siihen ei tarttis edes uhrata rahaa.
Mä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.mimmoset rapsut siitä saa?
häädön?
Kyllähän ny vuokranantajan pitää saada tommonen toiminta tietoonsaMä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.
Sen kämppä on siis kolmio josta on kaks huonetta teljetty vuokranantajan toimesta, ja se on vuokrattu yksiönä. Mut nää sankarit on avannu ovet ja ottanu huoneet luvatta käyttöön.
no voe hyvänen aeka mitä sutkaamistaMä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.
Sen kämppä on siis kolmio josta on kaks huonetta teljetty vuokranantajan toimesta, ja se on vuokrattu yksiönä. Mut nää sankarit on avannu ovet ja ottanu huoneet luvatta käyttöön.
Meillä on yrjötty tasaseen tahtiin klo 23, 00.30, 01, 03, 04, 06, ja 07 jälkeen kahdesti.
Silmäpussit on jo tissejä isommat.
Oonks gauhee ja katkera ämmä jos käräytänKyllähän ny vuokranantajan pitää saada tommonen toiminta tietoonsa
Oot mutta se on sille perseelle ihan oikein.Oonks gauhee ja katkera ämmä jos käräytän
Enkä oo, kyllä mäkin vuokranantajana haluaisin tietää jos mua kusetettais ja menettäisin kuukausituloistani useamman satasen tietämättäni.Oot mutta se on sille perseelle ihan oikein.
Totta. Jos toinen perkele tienaa tolla niin kyllä asunnon omistajan täytyy siitä tietää.Enkä oo, kyllä mäkin vuokranantajana haluaisin tietää jos mua kusetettais ja menettäisin kuukausituloistani useamman satasen tietämättäni.
Eli oikeesti olisin reilu ja lainkuuliainen kansalainen
Joillain ei o häpyä.Anteeksi ruutis, sinut vapautetaan syytteistä.
Kello on 7.01, istun bussissa ja yritän peitellä hämmästystäni. Kaksi ryssän työmotivaatiolla ja italialaisen rehellisyydellä varustettua luuskaa on ilmoittanut harmillisen flunssan iskeneen. Mädäntyköön kinkkunsa uuniin ja saakoon kaloista listerian mokomat ihmisroiskeet. Pienimuotoinen ebola tai vastaava olisi myös suotavaa. Nämä kaksi on ne, jotka nosti isoimman metelin siitä että tänä jouluna on muiden vuoro lomailla joten pieni epäilys taudin laadusta hiipi mieleeni.
Et sä laittomia alivuokralaisia oikein voi ilmoittaa, koska ei yövieraiden määrää oikein voi säännellä.Mä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.
Minä ja mun esimieheni joustetaan omista lomistamme jo nyt, että ne joilla on PIENIÄ koululaisia voi olla kotona. Tää toinen perkeleen kuukkeli on sitä mieltä ettei hänen 14-vuotiaansa pärjää ittekseen vaan mamin on oltava kotona. Töissä 5 ihmistä, tiimin vahvuus 12.Joillain ei o häpyä.
Luulis ihmisten ymmärtävän, et lomat menee kiertovuoroissa. Mun mielestä siin ei edes tartte olla gauheen tasa- arvoinen vaan pienten lasten vanhemmat saa olla vähän tasa- arvoisempia koulujen loma- aikojen mukaan. Kunhan bossi pitää huolen siitä, että joulu ja juhannus ei o aina yhden ja saman vastuulla, joka on se firman kiltein ja tunnollisin.
Mitäs Pitsin firmassa tapahtuis jos Pitsi itte ilmoittais olevansa sairas? Sanoisit vaikka että miehesi pani sut huonoon kuntoon?
Ota hali jos kelpaa.Minä ja mun esimieheni joustetaan omista lomistamme jo nyt, että ne joilla on PIENIÄ koululaisia voi olla kotona. Tää toinen perkeleen kuukkeli on sitä mieltä ettei hänen 14-vuotiaansa pärjää ittekseen vaan mamin on oltava kotona. Töissä 5 ihmistä, tiimin vahvuus 12.
Kiitos, haleja ei koskaan voi olla liikaa :hug:Ota hali jos kelpaa.
:hug:
Olet sen ansainnut.
Ei tieteskään inhottavien työasioiden vuoksi vaan koska olet naimisissa muusikon kanssa. Jo siinä luulis olevan yhdelle naiselle riittävästi kestämistä.