The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Tänään on siivouspäivä.
En kannata mitään varsinaista joulusiivousta, mut hitto soikoon joku apinalauma kävi viikonlopun aikana räjäyttään tän kämpän katastrofialuetta muistuttavaks kaaokseks. Huoh.

mimmoset rapsut siitä saa?

häädön?
Mä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.
Sen kämppä on siis kolmio josta on kaks huonetta teljetty vuokranantajan toimesta, ja se on vuokrattu yksiönä. Mut nää sankarit on avannu ovet ja ottanu huoneet luvatta käyttöön.

Mä uskoisin että siltä voidaan periä kolmion vuokra siltä ajalta ko siellä on asunu ylimäärästä porukkaa. En mä häätöön jaksa uskoa.
Sen kämppä on siis kolmio josta on kaks huonetta teljetty vuokranantajan toimesta, ja se on vuokrattu yksiönä. Mut nää sankarit on avannu ovet ja ottanu huoneet luvatta käyttöön.
Kyllähän ny vuokranantajan pitää saada tommonen toiminta tietoonsa

no voe hyvänen aeka mitä sutkaamista

Itselleni on ihan sama miten kukakin huijaa ja ketä. Oma exäni on yrittäjä ja hän antoi elareiden laskuun niin pienet tulot että osa tulisi Kelasta. En oo niitä kelan rahoja hakenut, enkä exää käräyttänyt. Jos tuntuu että on ok tehdä nuin niin se on hänen synti. Eri asia jos tietää että naapurissa lapsi saa turpiinsa perjantaisin ym.vakavaa. Muuten antaisin jokaisen tolskata tyylillään..

Anteeksi ruutis, sinut vapautetaan syytteistä.

Kello on 7.01, istun bussissa ja yritän peitellä hämmästystäni. Kaksi ryssän työmotivaatiolla ja italialaisen rehellisyydellä varustettua luuskaa on ilmoittanut harmillisen flunssan iskeneen. Mädäntyköön kinkkunsa uuniin ja saakoon kaloista listerian mokomat ihmisroiskeet. Pienimuotoinen ebola tai vastaava olisi myös suotavaa. Nämä kaksi on ne, jotka nosti isoimman metelin siitä että tänä jouluna on muiden vuoro lomailla joten pieni epäilys taudin laadusta hiipi mieleeni.
Joillain ei o häpyä.

Luulis ihmisten ymmärtävän, et lomat menee kiertovuoroissa. Mun mielestä siin ei edes tartte olla gauheen tasa- arvoinen vaan pienten lasten vanhemmat saa olla vähän tasa- arvoisempia koulujen loma- aikojen mukaan. Kunhan bossi pitää huolen siitä, että joulu ja juhannus ei o aina yhden ja saman vastuulla, joka on se firman kiltein ja tunnollisin.

Mitäs Pitsin firmassa tapahtuis jos Pitsi itte ilmoittais olevansa sairas? Sanoisit vaikka että miehesi pani sut huonoon kuntoon?

Et sä laittomia alivuokralaisia oikein voi ilmoittaa, koska ei yövieraiden määrää oikein voi säännellä.

Mut tommoinen tapaus ei o alivuokralaisuutta vaan tota kutsutaan nimellä murto. Jos mitään ei pöllitä, niin laki tuntee termit "kotirauhan rikkominen" ja "vahingonteko". Tommoisessa tapauksessa ei tu linnaa, mut sakot tulee et heilahtaa. Vuokralaisen häätö riippuu selityskyvystään. Jos hän on ollu hommaan osallisena, niin häätö on hyvinkin mahdollinen.

Yksityinen vuokranantaja muuten voi irtisanoa vuokrasuhteen milloin tahansa vain ilmoittamalla, että tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä.

Kaupungeilla sit on omat perusteensa ja "sosiaalisin syin" saadusta kämpästä ei ihan pikkujuttujen vuoksi häädetä. Lapsia ei myöskään laiteta kadulle, vaan kunta on velvollinen järjestämään lapsille asunnon.

Mut yksinäinen äijä lentää kadulle kuin leppäkeihäs.

Jos käyttäytyy vuokranantajaa kohtaan tollai, niin en ihmettelis.

Joillain ei o häpyä.

Luulis ihmisten ymmärtävän, et lomat menee kiertovuoroissa. Mun mielestä siin ei edes tartte olla gauheen tasa- arvoinen vaan pienten lasten vanhemmat saa olla vähän tasa- arvoisempia koulujen loma- aikojen mukaan. Kunhan bossi pitää huolen siitä, että joulu ja juhannus ei o aina yhden ja saman vastuulla, joka on se firman kiltein ja tunnollisin.

Mitäs Pitsin firmassa tapahtuis jos Pitsi itte ilmoittais olevansa sairas? Sanoisit vaikka että miehesi pani sut huonoon kuntoon?
Minä ja mun esimieheni joustetaan omista lomistamme jo nyt, että ne joilla on PIENIÄ koululaisia voi olla kotona. Tää toinen perkeleen kuukkeli on sitä mieltä ettei hänen 14-vuotiaansa pärjää ittekseen vaan mamin on oltava kotona. Töissä 5 ihmistä, tiimin vahvuus 12.

Minä ja mun esimieheni joustetaan omista lomistamme jo nyt, että ne joilla on PIENIÄ koululaisia voi olla kotona. Tää toinen perkeleen kuukkeli on sitä mieltä ettei hänen 14-vuotiaansa pärjää ittekseen vaan mamin on oltava kotona. Töissä 5 ihmistä, tiimin vahvuus 12.
Ota hali jos kelpaa.

:hug:

Olet sen ansainnut.

Ei tieteskään inhottavien työasioiden vuoksi vaan koska olet naimisissa muusikon kanssa. Jo siinä luulis olevan yhdelle naiselle riittävästi kestämistä.

I
Ota hali jos kelpaa.

:hug:

Olet sen ansainnut.

Ei tieteskään inhottavien työasioiden vuoksi vaan koska olet naimisissa muusikon kanssa. Jo siinä luulis olevan yhdelle naiselle riittävästi kestämistä.
Kiitos, haleja ei koskaan voi olla liikaa :hug:

Itse olen sekä ristini että ammattini valinnut, joten en valita. Paitsi työkavereitten moraalista. Sitä en ole valinnut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä