The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sirahvi on ny kahden miehen loukussa.

Ämpäristä hän ei koskaan tule pääsemään varsinaisesti eroon, koska kyseessä on kumminkin pojan isä. Mitä nopeammin ämpärikin sen tajuaisi, niin asiat hoituis kivuttomimmin ja mutkattomimmin.

Mut mister tuituin suhteen mä olen samaa mieltä kuin Yinksu. Jos mies on puoli vuotta jaksanu piirittää, niin olis jo korkea aika kysyä häneltä, et tahtooko hän olla muutakin kuin "ihan kiva" hangaround. Hän ei välttämättä itte uskalla kysyä, koska pelkää menettävänsä. Ei meit miehiä saa pitää löysässä hirressä. Tai ainaskaan meit semmoisia jotka ei tykkää leikkiä.

Mä arvostan hirveesti naisia jotka osaavat sanoa suoraan, että kiitos mutta et kiinnosta. Siin säästää hirveesti aikaa, voi pysyä kaverina tarvitsematta polttaa siltoja tai sydäntään turhiin odotuksiin.

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Alkakaa te seurustelemaan ihan keskenänne, ja antaka mun tapailla ihan rauhassa just niin kauan ko mää ite haluan. Onko se teiltä pois jotenkin? Ja mikä on tää olettamus, että nimenomaan tsadilainen piirittää mua, ja mä oon tyhmä ämmä joka pitää sitä löysässä hirressä? Muita vaihtoehtojahan ei voi olla, ei tietenkään.

Alkakaa te seurustelemaan ihan keskenänne, ja antaka mun tapailla ihan rauhassa just niin kauan ko mää ite haluan. Onko se teiltä pois jotenkin? Ja mikä on tää olettamus, että nimenomaan tsadilainen piirittää mua, ja mä oon tyhmä ämmä joka pitää sitä löysässä hirressä? Muita vaihtoehtojahan ei voi olla, ei tietenkään.
Kuulehan neitonen!!!

Olet mun esikoistyttäreni ikäinen, mä en yritä sinua iskeä, voin vain kertoa.

Et ole tyhmä ämmä. Älä tommoista edes luule.

Voin kertoa, et kukaan mies ei pyöri puoltavuotta nurkissa vain ollakseen "ihan kiva". On sinun asiasi päättää otatko vai jätätkö, mutta tee päätös suuntaan tai toiseen.

Muussa tapauksessa sinä tosiaankin pidät miestä löysässä hirressä. Eikä semmoisessa roikkuminen ole kivaa.

Kuulehan neitonen!!!

Olet mun esikoistyttäreni ikäinen, mä en yritä sinua iskeä, voin vain kertoa.

Et ole tyhmä ämmä. Älä tommoista edes luule.

Voin kertoa, et kukaan mies ei pyöri puoltavuotta nurkissa vain ollakseen "ihan kiva". On sinun asiasi päättää otatko vai jätätkö, mutta tee päätös suuntaan tai toiseen.

Muussa tapauksessa sinä tosiaankin pidät miestä löysässä hirressä. Eikä semmoisessa roikkuminen ole kivaa.
Tän kommentin lopputulema osoittaa kuitenkin taas syyttävän sormen muhun, ottamatta huomioon, että se vois ihan hyvin olla se tsadilainenkin joka jahkailee. Tai että tapailu voi olla molemmille ihan fine ilman, että oltais edes keskusteltu mistään vakavammasta. Ja pyöriiks naiset sit puoli vuotta ihan huvikseen?
Mä uskon et ollaan molemmat tarpeeks aikuisia avaamaan suu ja keskustelemaan aiheesta sitten jos/kun se alkaa tuntumaan ajankohtaiselta.

Kiitos vaan huolenpidosta, mutta ei kiitos.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Tän kommentin lopputulema osoittaa kuitenkin taas syyttävän sormen muhun, ottamatta huomioon, että se vois ihan hyvin olla se tsadilainenkin joka jahkailee. Tai että tapailu voi olla molemmille ihan fine ilman, että oltais edes keskusteltu mistään vakavammasta. Ja pyöriiks naiset sit puoli vuotta ihan huvikseen?
Mä uskon et ollaan molemmat tarpeeks aikuisia avaamaan suu ja keskustelemaan aiheesta sitten jos/kun se alkaa tuntumaan ajankohtaiselta.

Kiitos vaan huolenpidosta, mutta ei kiitos.
Voit minua uskoa tai olla uskomatta. Mulla ei ole syyttävää sormea suuntaan tai toiseen.

Mä tunnen hirmuisen määrän äijiä joita kukaan mies ei pysty satuttamaan, itteni mukaanlukien. Mut en tunne ainuttakaan jota nainen ei pystyisi satuttamaan.

Huomenta mussukat! :wave:

Leppoisan mukava maanantai, uusi työpäivä odottaa uusine haasteineen

Älkääkä arvon herrat kiusatko giraffia! Ensinnäkin, hän lienee kykenevä hoitamaan parisuhteensa ja sen kehittymisen itse tuituin kanssa ja toiseksi, ämpärinraadon jälkeen en ihmettele jos haluaa edetä hissuksiin. Oisi harvinaisen vittumaista olla kahteen tuollaiseen ihmisperseeseen sidottu

IhQ
Huomenta!
Ihanaa, koko porukkaan ilmeisesti yrittä iskeä flunssa.
Ei ilm.riitä että mies sairastaa...arvatkaa muuten kuka saa hoitaa kaikki jos koko porukka tulee kipeeks..?

Viimeksi muokattu:
Anteeksi ruutis, sinut vapautetaan syytteistä.

Kello on 7.01, istun bussissa ja yritän peitellä hämmästystäni. Kaksi ryssän työmotivaatiolla ja italialaisen rehellisyydellä varustettua luuskaa on ilmoittanut harmillisen flunssan iskeneen. Mädäntyköön kinkkunsa uuniin ja saakoon kaloista listerian mokomat ihmisroiskeet. Pienimuotoinen ebola tai vastaava olisi myös suotavaa. Nämä kaksi on ne, jotka nosti isoimman metelin siitä että tänä jouluna on muiden vuoro lomailla joten pieni epäilys taudin laadusta hiipi mieleeni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä