Mihin se merkitys katoaisi???Perse ja tissit kulkee mukana ja on olemassa. Molemmat menettää merkitystään ja muotoaan iän myötä
Mihin se merkitys katoaisi???Perse ja tissit kulkee mukana ja on olemassa. Molemmat menettää merkitystään ja muotoaan iän myötä
Sen päässä on pakko olla jotain vikaa. Ihan pakko, ei kukaan tervejärkinen ihminen käyttäydy noin. Eihän??ei tosiaan kuulosta nyt asiat olevan oikisuunnassa
Sen päässä on pakko olla jotain vikaa. Ihan pakko, ei kukaan tervejärkinen ihminen käyttäydy noin. Eihän??
Kuulehan neitonen!!!Alkakaa te seurustelemaan ihan keskenänne, ja antaka mun tapailla ihan rauhassa just niin kauan ko mää ite haluan. Onko se teiltä pois jotenkin? Ja mikä on tää olettamus, että nimenomaan tsadilainen piirittää mua, ja mä oon tyhmä ämmä joka pitää sitä löysässä hirressä? Muita vaihtoehtojahan ei voi olla, ei tietenkään.
Tän kommentin lopputulema osoittaa kuitenkin taas syyttävän sormen muhun, ottamatta huomioon, että se vois ihan hyvin olla se tsadilainenkin joka jahkailee. Tai että tapailu voi olla molemmille ihan fine ilman, että oltais edes keskusteltu mistään vakavammasta. Ja pyöriiks naiset sit puoli vuotta ihan huvikseen?Kuulehan neitonen!!!
Olet mun esikoistyttäreni ikäinen, mä en yritä sinua iskeä, voin vain kertoa.
Et ole tyhmä ämmä. Älä tommoista edes luule.
Voin kertoa, et kukaan mies ei pyöri puoltavuotta nurkissa vain ollakseen "ihan kiva". On sinun asiasi päättää otatko vai jätätkö, mutta tee päätös suuntaan tai toiseen.
Muussa tapauksessa sinä tosiaankin pidät miestä löysässä hirressä. Eikä semmoisessa roikkuminen ole kivaa.
Voit minua uskoa tai olla uskomatta. Mulla ei ole syyttävää sormea suuntaan tai toiseen.Tän kommentin lopputulema osoittaa kuitenkin taas syyttävän sormen muhun, ottamatta huomioon, että se vois ihan hyvin olla se tsadilainenkin joka jahkailee. Tai että tapailu voi olla molemmille ihan fine ilman, että oltais edes keskusteltu mistään vakavammasta. Ja pyöriiks naiset sit puoli vuotta ihan huvikseen?
Mä uskon et ollaan molemmat tarpeeks aikuisia avaamaan suu ja keskustelemaan aiheesta sitten jos/kun se alkaa tuntumaan ajankohtaiselta.
Kiitos vaan huolenpidosta, mutta ei kiitos.
Mihin se merkitys katoaisi???
Ihan total satan koko yö. Väsyttää.
Vieläkö se ressukka pitää sinnikkäästi salaisuudesta kiinni?Meillä on yrjötty tasaseen tahtiin klo 23, 00.30, 01, 03, 04, 06, ja 07 jälkeen kahdesti.
Silmäpussit on jo tissejä isommat.
En oo jaksanu enää kysellä. Koitan vaan patistella et muistettais juosta vessaan sitteko oksettaa. Raukkariepu.Vieläkö se ressukka pitää sinnikkäästi salaisuudesta kiinni?
Varmaan väsyttää sitten kun saa kaiken oksennettua, pääset sinäki pikku päikkäreilleEn oo jaksanu enää kysellä. Koitan vaan patistella et muistettais juosta vessaan sitteko oksettaa. Raukkariepu.
Mää ajattelin nakittaa velipojan lapsenlikaksi ja lähtee äitin kans ostamaan jouluruokia. Nukun sit automatkalla, kuitenkin menee melkein tunti suuntaansa että edes kaupoille pääsee.Varmaan väsyttää sitten kun saa kaiken oksennettua, pääset sinäki pikku päikkäreille
Osta ämpärille ananas. Iso.Mää ajattelin nakittaa velipojan lapsenlikaksi ja lähtee äitin kans ostamaan jouluruokia. Nukun sit automatkalla, kuitenkin menee melkein tunti suuntaansa että edes kaupoille pääsee.