Sinä joka et kuulu mihinkään uskontokuntaan

Jo on!
En ole homovastainen. Minulla on itse asiassa joitakin ystäviäkin, jotka sattuvat olemaan homoja. Olen yksinkertaisesti homouden sairaalloista ihannointia ja pakottamista vastaan.
:D No enpä ole koskaan törmännyt homouden ihannointiin enkä varsinkaan pakottamiseen! En, vaikka olenkin törmännyt moneen homokeskusteluun siinä ohessa kun törmännyt lastenvaatekeskusteluihin tai vaikka perheusurmakeskusteluihin. Jos sä koet että mielipiteet tasa-arvoisen avioliittolain kannattamisesta esimerkiksi on jotain homouden ihannointia tai pakottamista siihen niin voi nyt vittu :D
 
Kirkkoon kuulumaton
:D No enpä ole koskaan törmännyt homouden ihannointiin enkä varsinkaan pakottamiseen! En, vaikka olenkin törmännyt moneen homokeskusteluun siinä ohessa kun törmännyt lastenvaatekeskusteluihin tai vaikka perheusurmakeskusteluihin. Jos sä koet että mielipiteet tasa-arvoisen avioliittolain kannattamisesta esimerkiksi on jotain homouden ihannointia tai pakottamista siihen niin voi nyt vittu :D
No, tuo viestisi taitaakin tuoda oman koulutustasosi aika selvästi ilmi. ;)
 
fiuuuuh
En kuulu mihinkään uskontokuntaan. Olen amis. Uskontoa kyllä harjoitan, olen suomenuskoinen. Karhun kansaan voisin siis liittyä, mutta mieluummin olen liittymättä. En tarvitse uskolleni mitään instituutiota.
 
[QUOTE="noo";30519104]Hetkinen, uskontokuntaan kuulumaton ei ole sama asia kuin kirkosta eronnut. Itse en ole koskaan kuulunut kirkkoon, joten ei ole tarvinnut erotakaan.[/QUOTE]

Ei ole ei, mutta suurin osa kantasuomalaisista on kuitenkin vielä muutama vuosikymmen sitten kuulunut kirkkoon, joten pidän "uskontokuntaan kuulumatonta" kirkosta eronneeksi, vaikka henkilö ei olisi sen asian suhteen aktiivista päätöstä tehnyt, vaan esim. vanhemmat. Ja toisaalta ei kiinnosta, jos joku on eronnut kirkosta ja sittemmin kääntynyt buddhalaiseksi.
 

Yhteistyössä