Mikä on pyyrevä?ei musta tuo tytär ollu pienenä sen kummempi vaikka onkin nyt isona monella lailla pyyrevämpi
Mikä on pyyrevä?
Taas oppi jotain uuttasemmonen järkevä ja aikaansaapa
Onks rinnan arkuus merkki rintasyövästä?
Voi se olla keuhkokuumekinOnks rinnan arkuus merkki rintasyövästä?
Ota lisää kahvii nii heräätHuomenta :wave:
En oikein tiedä, että kantsiiko tässä mennä töihin kun äsken luulin että mulla on vatsatauti ja vähintäänkin kuolen, mutta nyt on taas ihan ok olo |O
Noku ei tiiä uskaltaako ottaa... en oo edes juonut kahvia vielä. Heräsin vaan ihanaan vatsakipuun.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516837:Ota lisää kahvii nii heräät
Kiva... Mä kuolen.voi kai se olla
Kaikkihan me kuollaan joskusKiva... Mä kuolen.
Kiva... Mä kuolen.
Uskaltaa, ota vaaNoku ei tiiä uskaltaako ottaa... en oo edes juonut kahvia vielä. Heräsin vaan ihanaan vatsakipuun.
No en haluais parikymppisenä vielä kuolla syöpään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516842:Kaikkihan me kuollaan joskus
no tuskin se mitään syöpää on, saattaahan se olla mitä vain muutakiNo en haluais parikymppisenä vielä kuolla syöpään.
Kai sit vois kokeilla. Sain tuuraajankin, niin ei tarvi töihin mennä arpoon että onko nyt terve vai ei. Voi sitten viettää vaikka koko päivän pöntöllä jos ei kahvi tulekaan olemaan hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516845:Uskaltaa, ota vaa
Muista viedä Aku Ankat vessaan valmiiks.Kai sit vois kokeilla. Sain tuuraajankin, niin ei tarvi töihin mennä arpoon että onko nyt terve vai ei. Voi sitten viettää vaikka koko päivän pöntöllä jos ei kahvi tulekaan olemaan hyvä idea
Äh, en mä niitä jaksa lukea. Kännykkäkin riittää viihdykkeeksi . Tai tähdet ja avaruus-lehdet.Muista viedä Aku Ankat vessaan valmiiks.
Ulkona saattais kyllä olla jotakin paheksuttavaa, joten...:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516937:Meniskö päiväkävelylle vai takasin nukkumaan?
Ulkona saattais kyllä olla jotakin paheksuttavaa, joten...:xmas:
Mee kävelylle niin ei mee koko päivä vaan nukkumiseks.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30516937:Meniskö päiväkävelylle vai takasin nukkumaan?
Johan tässä on oltukin kolmisen tuntii hereillä opcorn: