The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30512168:
Joulupuu jo viikkoja ennen joulua :headwall:

En ymmärrä
No koska me voidaan.=)
Ei oo kiinni joulupuunmyynnistä se milloin meidän puu pystytetään.:D

Jokainen tavallaan.:)
 
tsuferaffi
Mulla oli ennen salanen numero ko eksä häiriköi kuukausitolkulla, mut en tiä miks se sit oli päätyny eniron sivulle julkiseks osoitteen kera. Sit se creepy stalkkeri tossa alkusyksystä
 
tsuferaffi
Hyi hitto. Kai laitoit rekkaritiedotkin salaisiksi?
Olin iskän autolla sillon. Harvinaisen sukunimen onni, et mut oli helppo löytää ko samalla sukunimellä on vaan 5 naispuolista, ja mä oon ainoa 50-luvun jälkeen syntyny, eikä ollu vaikee päätellä etunimeä vaihtoehdoista.
Mut vois kyllä laittaa rekkarinkin salaseks, sitteko saan riisikipponi takas.
 
Mikähän meidän nuorisoo vaivaa?? Kaikki kömpi tänne, rupes pelaamaan pleikkaa, tilasivat pizzaa ja näyttävät jokseenkin heikossa hapessa olevan. Onko ne sairaita? Soitanko lanssin?? Kokista on mennyt jo 4,5l, voiko olla vatsassa jotain?? Onko se vakavaa????
On syytä huoleen. Tarjoa porkkanamehua, paistettuja nauriita ja pleikan tilalle lukupiiriä. Jos ei kelpaa, niin äkkiä tohtorilaan. Voi olla vakavaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="niin";30512274]Yks ois ollut mutta hylkäsit lasten ja muuton takia. Tiiä enää eheytyykö tää sydän. On niin rikki.[/QUOTE]

:(
:hug:

Jos asiat ovat tosiaan siinä pisteessä, että yhdessäolo ei ole vaihtoehto niin
asioilla on onneksi tapana järjestyä, vaikka aikansa se joskus ottaa.:hug:
En tiiä onko siitä mitään hyötyä, mutta jospa sitä olotilaa yrittäis harhauttaa
jollakkin, ettei ainakaan jäis pelkästään synkkyyteen. Josko jostakusta kaverista olis
keksimään jotakin piristävää...
 
"niin"
:(
:hug:

Jos asiat ovat tosiaan siinä pisteessä, että yhdessäolo ei ole vaihtoehto niin
asioilla on onneksi tapana järjestyä, vaikka aikansa se joskus ottaa.:hug:
En tiiä onko siitä mitään hyötyä, mutta jospa sitä olotilaa yrittäis harhauttaa
jollakkin, ettei ainakaan jäis pelkästään synkkyyteen. Josko jostakusta kaverista olis
keksimään jotakin piristävää...
Toinen päätti lopettaa suhteen ja ilmoitti feissarissa. Ei voitu yhdessä miettiä.
 
[QUOTE="niin";30512294]Toinen päätti lopettaa suhteen ja ilmoitti feissarissa. Ei voitu yhdessä miettiä.[/QUOTE]

Itsekään en kyllä välittäis että asioita hoidellaan feissarin tai viestien kautta, mutta
tulee sellanen mieleen että josko tälle jättäjällekään tilanne ei ollut yhtään helppo.
 
IhQ
:wave: Iltapäiviä..

Kävästiin tyttöjen kans messuilla. Ei sieltä oikeen muuta jääny käteen ku lakuja :D
Oli tietty kaikenlaisia käsitöitä, neulottuja vaikka mitä ja saippuoita, risutöitä yms.yms..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä