sun pitäs tuunata niihin kepin päihin semmoset kyrvänmalliset kahvatNyt oli voitto lähellä, ja onnistuin jopa syöttämään ja siitä tein maalin! JEI!
Se on motoriikkamiikalle suuri saavutus.
Olisin polvillani maassa keppi suussa?sun pitäs tuunata niihin kepin päihin semmoset kyrvänmalliset kahvat
oon varma että alakasit pärjäämään
Päivää senki sokerihiiri!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30512038:Niin, muutes huomentapäivää
epäilen että et näkis kenttää lainkaan jos yrittäsit suulla pelataOlisin polvillani maassa keppi suussa?
Joku peiliviritelmä lippikseen?epäilen että et näkis kenttää lainkaan jos yrittäsit suulla pelata
En tiiä vielä, tuolla ne on keittiön kaapissa avaamattomina.Päivää senki sokerihiiri!
Meinaatko tehä niistä suklaista jotakin? Vai ihanko pistät sellaisenaan menemään?:x
on kyllä hirveä tappaus, tuolla perällä on hirveesti ongelmia rattijuoppoudestaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30512058:Mä oon sitä mieltä, että poliisilla pitäis olla valtuudet pysäyttää pakenijat armotta vaikka singolla ampuen.
Järkyttävä kuolonkolari: Epäilty rattijuoppo pakeni poliisia ajoi päin vastaantulijaa | Uusi Suomi
Voi kamala!: /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30512058:Mä oon sitä mieltä, että poliisilla pitäis olla valtuudet pysäyttää pakenijat armotta vaikka singolla ampuen.
Järkyttävä kuolonkolari: Epäilty rattijuoppo pakeni poliisia ajoi päin vastaantulijaa | Uusi Suomi
on kyllä hirveä tappaus, tuolla perällä on hirveesti ongelmia rattijuoppoudesta
Sedät ajelivat aina kännissä maalla. Monella maidonhakureissulla olin mukana. Jos mummi ennätti väliin niin en päässyt mukaan, mutta olin aika vikkelä.Sama on vanhempien mökkikylässä, lähin kyläkauppa ja baari on 15km päässä niin autollahan sinne mennään. Aika epätodennäköistä että kärähtää, polliisit on paikalla kahessa tunnissa jos soitetaan että matti läks kännissä ajamaan
maalla on tosiaan hyvinni ylleistä ajella pikku maistissa, tekoperällä tulkinta on että soratiellä saa ajaa vaikka on ottanu pari kaljaaSedät ajelivat aina kännissä maalla. Monella maidonhakureissulla olin mukana. Jos mummi ennätti väliin niin en päässyt mukaan, mutta olin aika vikkelä.
Sedällä oli kossupullo jalkojen välissä ja otti siitä välillä huikat.
Nyt kun ajattelee niin hui kamala.
Oli muuten just noin!maalla on tosiaan hyvinni ylleistä ajella pikku maistissa, tekoperällä tulkinta on että soratiellä saa ajaa vaikka on ottanu pari kaljaa
asvalttitielle ei sais mennä
mutta jos soittaa ja sanoo että matti ampu sutta niin ovat paikalla vartissaSama on vanhempien mökkikylässä, lähin kyläkauppa ja baari on 15km päässä niin autollahan sinne mennään. Aika epätodennäköistä että kärähtää, polliisit on paikalla kahessa tunnissa jos soitetaan että matti läks kännissä ajamaan
Kotikylillä on periaate, että kännissä ei lähetä mihinkään, mutta kotiin voi aina ajaamaalla on tosiaan hyvinni ylleistä ajella pikku maistissa, tekoperällä tulkinta on että soratiellä saa ajaa vaikka on ottanu pari kaljaa
asvalttitielle ei sais mennä
Joulupuu jo viikkoja ennen joulua :headwall:
miks sun piti vaihtaa nummero?Kas nyt mulla on uus netti, liittymä uusittu, ja numero vaidettu. Aika helposti se nykyään käy :O ei tarttennu ees uutta sim-korttia, ja numero aktivoitu ihan sillä että käynnisti puhelimen uusiks.
Voi toista.Likalla kuumetta pukkaa ja ventolinea mennyt likemmäs kymmenen laukausta tänään...
Paskan paska, EA reissua pukkaa.
Ja toinen suree vaan kerkeekö lumiheppa sulaa ennenku pääsee taas pihalle.