The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30512038:
Niin, muutes huomentapäivää
Päivää senki sokerihiiri!
Meinaatko tehä niistä suklaista jotakin? Vai ihanko pistät sellaisenaan menemään?:x
 
Sama on vanhempien mökkikylässä, lähin kyläkauppa ja baari on 15km päässä niin autollahan sinne mennään. Aika epätodennäköistä että kärähtää, polliisit on paikalla kahessa tunnissa jos soitetaan että matti läks kännissä ajamaan
Sedät ajelivat aina kännissä maalla. Monella maidonhakureissulla olin mukana. Jos mummi ennätti väliin niin en päässyt mukaan, mutta olin aika vikkelä.:D
Sedällä oli kossupullo jalkojen välissä ja otti siitä välillä huikat.
Nyt kun ajattelee niin hui kamala.
 
Sedät ajelivat aina kännissä maalla. Monella maidonhakureissulla olin mukana. Jos mummi ennätti väliin niin en päässyt mukaan, mutta olin aika vikkelä.:D
Sedällä oli kossupullo jalkojen välissä ja otti siitä välillä huikat.
Nyt kun ajattelee niin hui kamala.
maalla on tosiaan hyvinni ylleistä ajella pikku maistissa, tekoperällä tulkinta on että soratiellä saa ajaa vaikka on ottanu pari kaljaa

asvalttitielle ei sais mennä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
maalla on tosiaan hyvinni ylleistä ajella pikku maistissa, tekoperällä tulkinta on että soratiellä saa ajaa vaikka on ottanu pari kaljaa

asvalttitielle ei sais mennä
Oli muuten just noin!
Ja jäätiellä sai myöskin ajella.
Jäätie, hrrrrr, Voi ristus kun mua pienenä pelotti että jää pettää alta. Ihan mieletön täpinä joka kerta.
 
tsuferaffi
Kas nyt mulla on uus netti, liittymä uusittu, ja numero vaidettu. Aika helposti se nykyään käy :O ei tarttennu ees uutta sim-korttia, ja numero aktivoitu ihan sillä että käynnisti puhelimen uusiks.
 
Mikähän meidän nuorisoo vaivaa?? Kaikki kömpi tänne, rupes pelaamaan pleikkaa, tilasivat pizzaa ja näyttävät jokseenkin heikossa hapessa olevan. Onko ne sairaita? Soitanko lanssin?? Kokista on mennyt jo 4,5l, voiko olla vatsassa jotain?? Onko se vakavaa????
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä