Joo =)Uusi nikki sitten on valittu.
Joo =)Uusi nikki sitten on valittu.
Ja pietään peukkuja jotta tuota nikkiä saa kohta olla vaihtamassa.Uusi nikki sitten on valittu.
Terve nuoriso on aina joko menossa pahantekoon tai tulossa sieltä. Tai näkevät siitä unta.Kehotin lukemaan raamattua ja tutkimaan sanomaa sydämissään koska jos eivät ole varsinaisesti tehneet syntiä, ovat ainakin harkinneet tekevänsä
Sanon että kyllä! Ehottomasti!Kylläpäs ny pukkaa ongelmaa näin joulun alla.
Yks vanha bändikaveri just soitti ja sanoi, että bändinsä (josta mä lähdin kolme vuotta sitten kun eron jälkeen mulle ei oikein soitto maistunut) on ny hajonnut. hänellä on treenikämppä, mutta bändikamut veivät leijonanosan bändikamoista mennessään.
Toinen vanha kaveri taas hiljattain lopetti yhdessä bändissä ja vei bändikamansa mukanaan ja ny hänellä ei oo bändiä, eikä bändikamoille säilytyspaikkaa.
Pitäiskö mun ny pistää bändi pystyyn, niin kummankin kaverin ongelmat ratkeis?
*puuh* Puhkuu ja puhaltaa..vaikkei se nyt ehkä vatsakipuun auta..Alkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30512458:Aijai, vatsaan koskee. Pitää mennä hetkeksi maate. :wave:
Mullekin pikkusysteri just laittoi viestin, että mä sit tulen hänen luokseen jouluksi. koska muuten ei o ketään tekemässä kotijuustoaSe olis aatoks tehtävä kaks juustokakkua viemisiks. Pitää katella jotain kivaa ohjetta..
Joo.Ikean huonekalujen kokoominen on paras parisuhteen kestävyyden mittari....
Asuispa joskus edes vuoden paikoillaan niin hankkisin uniikkeja kalusteita suoraan sepiltä.
Se viestittely oli kyl harvinaisen creepya ja hieman jopa autistista.Rekkarin tiedoilla etti mun numeron ja viestitteli jotain pöljää ja koitti kutsua itseään kahville kertomatta kuka on. Mun ovellakin kävi joku keskellä yötä noihin aikoihin, epäilin että olis ollu sama hemmo.
Tuohan on hyvä nikkiAlkuperäinen kirjoittaja Cur de Glace;30512458:Aijai, vatsaan koskee. Pitää mennä hetkeksi maate. :wave:
Ikean huonekalujen kokoominen on paras parisuhteen kestävyyden mittari....
Asuispa joskus edes vuoden paikoillaan niin hankkisin uniikkeja kalusteita suoraan sepiltä.
Tunnusta syntisiOon ollut tosi tuhma, sietäisin selkääni saada..:ashamed:
En ilikiä.. Hävettää niin kovasti... :'(Tunnusta syntisi
Mahtaa olo keventyä!!! :OTän vuoden ekat tortut tuloillaan. :heart:
Älä polta niitä, niin kävi mulleTän vuoden ekat tortut tuloillaan. :heart:
Kerro rohkeasti vaan, ilman häpeilyjäEn ilikiä.. Hävettää niin kovasti... :'(
Apteekista saa laksatiiveja.Tän vuoden ekat tortut tuloillaan. :heart:
MMuoks.. tajusin vasta jälkeenpäin miltä tuo kuulostaa..
Yritän olla polttamatta.Älä polta niitä, niin kävi mulle