The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taidan siirtyä huutikseen pläräämään kaikkea turhaa ja sen jälkeen oikotielle kadehtimaan meille liian kalliita asuntoja, jos ei täällä saa olla. Sääli, mulla olis vielä puoli tuntia omaa aikaa jäljellä. Snort sniff...
 
Mä yritän tässä asennoitua tuonne ihimisten ilimoille luikahtamiseen :snotty:...tässä pitäs joutaa kaupunkiin hoitamaan noita Kokin Puntti- hankintoja, jottei vallan viime tinkaan jäisi. Ja tytönpirpanalle pitäs hankkia juhlamekkokin, kun on mokoma prinsessa mennyt kasvamaan ulos viimeisistänsä enkä mä ehdi koneella mitn surauttelemaan hätäpäissäni - joutuis sitten varmasti pukeutumaan pelkkään tuluskukkaroon :snotty: :D

Puhelinkin on piipittänyt viestien muodossa pitkin aamua, ipanoitten kummit/mummit ovat havahtuneet niin ikään päivien uhkaavaan vähentymiseen H- hetkeä katsellen ja urakkakyselyä on tullut lahjatoiveista....

Mutta on se vaan niin hienoa herätä valoisaan päivään :) - lumi on :heart:!
 
Tännekin heti lunta, kiitos. Eilisestä räntäsäteesta jäin maa paikoitellen hieman valkeaksi. Kurjaa, kun on koko ajan märkää. Ei ole muksuillakaan kiva ulkoilla. Kauheessa ravassa tullaan sisälle ja ulkovaatteita saa koko ajan pestä. Eli, sitä lunta kiitos.
 
Tännekin heti lunta, kiitos. Eilisestä räntäsäteesta jäin maa paikoitellen hieman valkeaksi. Kurjaa, kun on koko ajan märkää. Ei ole muksuillakaan kiva ulkoilla. Kauheessa ravassa tullaan sisälle ja ulkovaatteita saa koko ajan pestä. Eli, sitä lunta kiitos.
Tiiäkö, meijen Irma on koko ajan passissa tossa eteisessä, kun tota kurarapaa tulee aivan tolkuton määrä. Tosin nyt on pariksi päiväksi aivan selkeästi helpottunut, kun lunta on maassa jopa niin että muksut pääsevät hyvinkin tossa pihassa latuja polkemaan ja hiihtämään. Tosin - niitä ihania pikkusia vesilammikoita tietty on, mitä ei tämmönen puolisokee edes huomaa väistellä, vasta sitten kun jalan alta kuuluu *läts*

:D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Semmonen joka räyhää elättävänsä neekurit ja mannet vaikkei oo päivääkää tehny verokortilla töitä?
Ja jos ovat töissä, niin vievät työpaikat. Joka tapauksessa vievät naiset. Ihan turha niit on tänne haalia, eiks niit vois jeesata siel mist ne lähtee. Mut kaikki raha mitä sinne laitetaan menee kummiskin gepardihatuille. Mut MM-95 ei unohdu koskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Joo...mä lähden evästämään näitä mullankuruja ja sitten jakelen heidät ympäri pitäjää pyhäpäivän iloksi ja seuraksi ja sitten suuntamme misterin kanssa viettämään laatuaikaa takakireitten ihmisten joukkoon :D

Taitaa mennä meijän tapauksessa sitten ihan pelleilyksi ja yleiseksi paheksunnaksi koko reissu mutta ei väliä :D

Päivänjatkoja itse kullekin :wave:!
 
Päivää!:wave:

Täällä pelataan pöytälätkää.|O

Hävisin kahesti ni otin kupin kahvia ja tulin kiusaamaan teitä, hähää!
Tässä hetken aikaa ku mietin uutta strategiaa ni kyllä mä ainakin yhen kerran meinaan, vi**u niiq, hakata Mr. Lipsun!!

Mikskä se mies mua sanokaan, ai ni, motoriikka miikka.:LOL::LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä