Lähetään vaan. Mun piti mennä nukkuun heti puolikkaan jälkeen, enkä tajua miks mun kello on hypänny melkein neljä tuntia eteenpäin :OPitäisköhän meidän lähteä sänkyyn...
Tuota tapahtuu mullekin aika usein. Sitä vaan jumii jotenki.Lähetään vaan. Mun piti mennä nukkuun heti puolikkaan jälkeen, enkä tajua miks mun kello on hypänny melkein neljä tuntia eteenpäin :O
Ja aamukahvit rinnuksilla...tuo tuli liian äkkiäKöpsy tuommoset jutut kerrotaan yyveellä :stick:
Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....Vaan olipa muuten helevetin vaikeeta saada puh.numeroita siirrettyä tuosta Lumiasta pois. Ei jeesus kun pääs muutamat rumat sanat ja piti hakata päätä seinään vaan onnistuinpa lopulta...älkää kysykö miten koska en tiedä. Ne vaan yhtäkkiä oli siellä.
Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....
Miullakin kävi se mielessä mut päätin että nää on olevinaan jotain edistynyttä teknologiaa niin pakko sen on jotenkin onnistua. Vaan kukahan kieroutunut ihmisolento on keksiny tuon Lumian systeemit. Kaikissa aiemmissa puhelimissa on helposti saanut siirrettyä kaiken sim-kortille ja sillä siisti..Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....
Ja mulle o iha v*tun sama minkä ikäne oon. V*ttu lol.mää oon niinqu 14 nykyjään koska oon niinqu vituiillu jollekki joskus aivan vitun äkkijyrkäsi vittu
ja aakoohan ei oo vittu koskaan päässytkään yli vitun kympistä
Joo. Täl menol kestää ihan sairaan kauan ennenku me päästään sinne Mythagon zombiehoitolaan.mää oon niinqu 14 nykyjään koska oon niinqu vituiillu jollekki joskus aivan vitun äkkijyrkäsi vittu
ja aakoohan ei oo vittu koskaan päässytkään yli vitun kympistä