Mulla on vanhassa Noksussa numerot backuppina sekä tärkeimmät paperilla. Noksuun voi aina laittaa simmin sisään ja kopioida nummerot simmille ja sitä kautta siirtää älyvapaa luuriin...Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....
Siis niinku mitä v*tun välii iällä? Niinku siis jollekin v*tun nololle neitsyelle.Ja mulle o iha v*tun sama minkä ikäne oon. V*ttu lol.
Älyttömät puhelimet eivät osaa tallentaa sim-korteille, lol...Miullakin kävi se mielessä mut päätin että nää on olevinaan jotain edistynyttä teknologiaa niin pakko sen on jotenkin onnistua. Vaan kukahan kieroutunut ihmisolento on keksiny tuon Lumian systeemit. Kaikissa aiemmissa puhelimissa on helposti saanut siirrettyä kaiken sim-kortille ja sillä siisti..
Joo. Täl menol kestää ihan sairaan kauan ennenku me päästään sinne Mythagon zombiehoitolaan.
Siis noloo, lol...Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30511603:Heräsin
Perkele
no sinne ny ei oo kiirettä, sais ees joskus kortin ja corollan että vois saada pesää
Mä näin just ihan sairaan mageen videon, mis kundilla oli semmonen lambortsiini ja se vaan ajeli sillä ja gauheesti naisii oli hyppimäs kyytiin eikä sen tarttenu ees sanoo mitään.no sinne ny ei oo kiirettä, sais ees joskus kortin ja corollan että vois saada pesää
no sinne ny ei oo kiirettä, sais ees joskus kortin ja corollan että vois saada pesää
muista vittu wunderbaumMä näin just ihan sairaan mageen videon, mis kundilla oli semmonen lambortsiini ja se vaan ajeli sillä ja gauheesti naisii oli hyppimäs kyytiin eikä sen tarttenu ees sanoo mitään.
Kun mä saan korollan ja karvanopat, niin ihavvarmana leikkaan rälläkällä katon irti, nii sit mul on avoauto ja ihavvarppina saan pesää.
Siis niinku mitä v*tun välii iällä? Niinku siis jollekin v*tun nololle neitsyelle.
no voi vittu, noi amisviikset jokka vähän rämpyttää skebaa vie kaikki kissatV*TTU mä en oo mikää nolo neitsyt! Mä oon antanu pesää yhelle muusikolle joka on tietsä iha vtun qma!
Ne on niin vtun qmii. Takatukka ja swidut ja sit sil o buutsit ja iha sairaa magee sata-amppeeri. Siel ei takiksel mahu olee ku jalat katosno voi vittu, noi amisviikset jokka vähän rämpyttää skebaa vie kaikki kissat
vittu
Jotenkin kapeakatseinen ihminen?Millainen mielikuva teille tulee ihmisestä, jonka faceprofiilissa koulutuksena lukee "kova elämän koulu!!!", tai työpaikkana "työskentelee yrityksessä kotiäiti"?
palstamamma jolla jäi amis kesken kun paukahti paksuks ennen kuin valmistu lähäriks, kähertäjäks tai laikkariksMillainen mielikuva teille tulee ihmisestä, jonka faceprofiilissa koulutuksena lukee "kova elämän koulu!!!", tai työpaikkana "työskentelee yrityksessä kotiäiti"?
En mä oo koskaan miettinyt mitä kelläkin lukee. Oli koulutus tai ammatti mikä tahansa, ikävät ihmiset saa lähteä mun kaverilistaltaMillainen mielikuva teille tulee ihmisestä, jonka faceprofiilissa koulutuksena lukee "kova elämän koulu!!!", tai työpaikkana "työskentelee yrityksessä kotiäiti"?
Hey thats me brou... :snotty:palstamamma jolla jäi amis kesken kun paukahti paksuks ennen kuin valmistu lähäriks, kähertäjäks tai laikkariks
Muusikoit ei lasketa... kaikki niigu tietää et ne saa kummiski aina ja kaikkialla.V*TTU mä en oo mikää nolo neitsyt! Mä oon antanu pesää yhelle muusikolle joka on tietsä iha vtun qma!