The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miullakin kävi se mielessä mut päätin että nää on olevinaan jotain edistynyttä teknologiaa niin pakko sen on jotenkin onnistua. Vaan kukahan kieroutunut ihmisolento on keksiny tuon Lumian systeemit. Kaikissa aiemmissa puhelimissa on helposti saanut siirrettyä kaiken sim-kortille ja sillä siisti..
Älyttömät puhelimet eivät osaa tallentaa sim-korteille, lol...
 
no sinne ny ei oo kiirettä, sais ees joskus kortin ja corollan että vois saada pesää
Mä näin just ihan sairaan mageen videon, mis kundilla oli semmonen lambortsiini ja se vaan ajeli sillä ja gauheesti naisii oli hyppimäs kyytiin eikä sen tarttenu ees sanoo mitään.
Kun mä saan korollan ja karvanopat, niin ihavvarmana leikkaan rälläkällä katon irti, nii sit mul on avoauto ja ihavvarppina saan pesää.
 
Mä näin just ihan sairaan mageen videon, mis kundilla oli semmonen lambortsiini ja se vaan ajeli sillä ja gauheesti naisii oli hyppimäs kyytiin eikä sen tarttenu ees sanoo mitään.
Kun mä saan korollan ja karvanopat, niin ihavvarmana leikkaan rälläkällä katon irti, nii sit mul on avoauto ja ihavvarppina saan pesää.
muista vittu wunderbaum

[video=youtube;1ycArgbfmmM]https://www.youtube.com/watch?v=1ycArgbfmmM[/video]
 
....ja paikalle raahustaa yönjäljiltä aivan rähjääntynyt kattivanhus :wave:...

Hyvänen aika sentään, miten täällä oikein nykyään kirjoitetaankaan? Ja vielä joulun alla, tsoh tsoh *toruu totisena*...Se tietää vain sitä, että Pukin Kontista löytyy jokaiselle ihan oma suomen kielen kielioppiopaskirja, mistä on hyvä tarkastella sanojen ulkoasua sekä taivutusmuotoja *nyökyttelee ja kohtentaa nutturaansa sekä opettajabrillejänsä*. Kanssakeskustelijat voivat myös jo hyvissä ajoin sopeutua sellaiseen ajatukseen, että lahjakassista saattaa löytyä omalla nimellä varustettu ruosk...raipp...risunippu :rolleyes: :p...

:D - voi halavattu teijen keskenkasvusten kanssa :kiss:!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä