The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkuhiljaa tästä vois alkaa laittaan vaatetta päälle ja lähteä käymään äidillä ja mummilla. Josko iskääki ehtis samalla reissulla käydä moikkaamassa, saa ny nähä mihin kaikkeen aika riittää.. :) Illalla meen sitte kattoon pikkuneitiä ku kotiutuu :)
 
Whats up? Tai siis mikä tää teini juttu niinku on??? Tabuski ei anna selaa taaksepäin sivuja niin en oo koskaan in näissä jutuis...

Kuiteski. Meillä on niinku uimahallipäivä tänään.. Pitää olla ihan relax tän päivää kun ens viikolla oli peräti yksi vapaa päivä ja sekin buukattu täyteen menoja.. Ei tuu joulustressii ku ei ehi miettii koko joulua... :D
 
tsuferaffi
Mun lapsi on fiksu, se tajus että nukutaan tänään pitkään ko äiti kukku niin myöhään. Se tuli vasta yhdeksältä herättämään mut.
Nyt aamupalaa ja kahvia. Parin tunnin päästä tulee kaveri vahtimaan poitsua, et mää pääsen vähän kaupoille.
 
IhQ
Vaan olipa muuten helevetin vaikeeta saada puh.numeroita siirrettyä tuosta Lumiasta pois. Ei jeesus kun pääs muutamat rumat sanat ja piti hakata päätä seinään vaan onnistuinpa lopulta...älkää kysykö miten koska en tiedä. Ne vaan yhtäkkiä oli siellä.
 
Vaan olipa muuten helevetin vaikeeta saada puh.numeroita siirrettyä tuosta Lumiasta pois. Ei jeesus kun pääs muutamat rumat sanat ja piti hakata päätä seinään vaan onnistuinpa lopulta...älkää kysykö miten koska en tiedä. Ne vaan yhtäkkiä oli siellä.
Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....
 
IhQ
Mä kirjotan kaikki paperille ja kiltisti yksi kerrallaan tallennan uuteen puhelimeen. Minäkö muka oldschool.....
Miullakin kävi se mielessä mut päätin että nää on olevinaan jotain edistynyttä teknologiaa niin pakko sen on jotenkin onnistua. Vaan kukahan kieroutunut ihmisolento on keksiny tuon Lumian systeemit. Kaikissa aiemmissa puhelimissa on helposti saanut siirrettyä kaiken sim-kortille ja sillä siisti..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä