Niin on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30507001:vielä hassumpi on tuo oletus että jos ei ole uskovainen niin on automaattisesti ateisti.
Beetlehemin tähti edustaa Beetlehemin tähteä. Tietty.niin, mitä se sitten uskonnottomalle edustaa? taivaankappaletta vai jeesuksen syntymää?
En usko mihinkään jumaliin. En ole uskovainen. Mulla vain ei ole koskaan ollut uskontoa millään tavalla.jos sää et ole ateisti niin silloin ilmeisesti uskot johonkin jumalaan jolloin olet uskovainen
Lispettihän niitä on askarrellupaskarrellu, siltä vois saada vinkkiäTästä voisi tulla kaunis.
En epäile niiden olemassa oloa. En kiellä sitä että niitä ei ole olemassa. En ole ateisti!!!no oot sää sitten ateisti
Entäpä agnostikko? Tai sellainen joka uskoo pelkkään uskoon, vaan ei uskontoon?jos sää et ole ateisti niin silloin ilmeisesti uskot johonkin jumalaan jolloin olet uskovainen
Kukkupuhetta. Toki menneessä maailmassa kommunismiin on kuulunut ateismikin, mutta hauet ovatkin kaloja, kalat eivät ole kaikki haukia. Uskaltaisin väittää, että nykyään ateisteista selkeä enemmistö on nykyään muita kuin äärivasemmistolaisia.no jopas, yleensä ateistit on noita työkaluihmisiä
Laita vaikka aurinko. Tai hannunvaakuna. Tai kuu-ukko.Mikä ilmentäisi tällaista vuoden kiertoon ja ehkä myös Suomalaisiin vanhempiin uskomuksiin liittyvää erotukseksi Beetlehemin tähdestä? Sanomistahan siitä tietysti tulisi (vanhemmalta lapselta), mutta tähti alleviivaa sellaista maailmankatsomusta, johon en voi uskoa.
mikä nyt äärivasuriksi luetaan mutta väittäisin, että ateisteina itseään pitävät ovat todennäköisemmin jotain (viher)vasureita ennemmin kuin porvareitaKukkupuhetta. Toki menneessä maailmassa kommunismiin on kuulunut ateismikin, mutta hauet ovatkin kaloja, kalat eivät ole kaikki haukia. Uskaltaisin väittää, että nykyään ateisteista selkeä enemmistö on nykyään muita kuin äärivasemmistolaisia.
Mä tiedän mitä olen. Olen uskonnoton enkä mitään muuta. Mua ärsyttää se että mua väitetään joksikin muuksi. Mä tiedän parhaiten mitä olen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30507145:Pakkoko sinne kuusen latvaan on laittaa mitään, ei me ainakaan olla laitettu.
Ja vielä sen verran, että ateisti uskoo, ettei jumalia ole olemassa. Agnostikko ajattelee, ettei voi tietää, onko jumalaa tai jumalia olemassa. Koittakaa nyt päättää, mitä olette.
ei mun tarvii olematonta päätäni vaivata asialla jolla ei ole mitään käytännön merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30507145:Pakkoko sinne kuusen latvaan on laittaa mitään, ei me ainakaan olla laitettu.
Ja vielä sen verran, että ateisti uskoo, ettei jumalia ole olemassa. Agnostikko ajattelee, ettei voi tietää, onko jumalaa tai jumalia olemassa. Koittakaa nyt päättää, mitä olette.
Nämä on kyllä ihan ahterista revittyjä nämä sinun mutusi.mikä nyt äärivasuriksi luetaan mutta väittäisin, että ateisteina itseään pitävät ovat todennäköisemmin jotain (viher)vasureita ennemmin kuin porvareita
Katsopas vaikka tätä listaa, ja laske sieltä kommunistit ja vihervasurit:mikä nyt äärivasuriksi luetaan mutta väittäisin, että ateisteina itseään pitävät ovat todennäköisemmin jotain (viher)vasureita ennemmin kuin porvareita