Pesemättömät...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30506847:Kalsarit kuusen latvaan
vielä hassumpi on tuo oletus että jos ei ole uskovainen niin on automaattisesti ateisti.hassua, että juuri ateistit ottavat uskonnolliset symbolit vakavimmin
nojaa, joko uskot tai et usko. jos et usko beetlehemin tähteen, miksi sitä vastaan pitää kapinoida?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30507001:vielä hassumpi on tuo oletus että jos ei ole uskovainen niin on automaattisesti ateisti.
mä mitään kapinoi, mulla ei edes ole eikä tule mitään kuusia sisälle.nojaa, joko uskot tai et usko. jos et usko beetlehemin tähteen, miksi sitä vastaan pitää kapinoida?
mutta ap kapinoi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30507026:mä mitään kapinoi, mulla ei edes ole eikä tule mitään kuusia sisälle.
mää oon ollu käsityksessä että ateisti tarkoittaa juurikin uskonnotontaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30507001:vielä hassumpi on tuo oletus että jos ei ole uskovainen niin on automaattisesti ateisti.
Eiköhän kyse ole siitä mitä Beetlehemin tähti symbolina edustaa,nojaa, joko uskot tai et usko. jos et usko beetlehemin tähteen, miksi sitä vastaan pitää kapinoida?
niin, mitä se sitten uskonnottomalle edustaa? taivaankappaletta vai jeesuksen syntymää?Eiköhän kyse ole siitä mitä Beetlehemin tähti symbolina edustaa,
eikä mistään uskon asiasta varsinaisesti.