G
gfd
Vieras
Silloin paino putoaa hitaammin ja nahka voi jäädä löysäksi, kun lihakset eivät tule tilalle täyttekksi.
Nopeemminhan ylipainoinen laihtuu, kun normaalipainoinen. Katos kovempi kulutus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silloin paino putoaa hitaammin ja nahka voi jäädä löysäksi, kun lihakset eivät tule tilalle täyttekksi.
Vuosi sitten tein itse mysliä ja söin sitä vaniljajogurtin kanssa. Oli niin hyvää, että ajattelin, että no nyt korvaan tällä kaikki herkut mutta mutta....miten taas kävikään...
Nyt olin kipeänä ja "jo" 4 päivää herkuitta niin ajattelin, että jos nyt onnistuis kun alkuun on jo päästy. Tosi toi tuleva joulu vähän mietityttää...
No höpö höpö! Tai sitten laitoit kahviin aika paljon sokeria.Mä jätin sokerin pois kahvista (okei, juon paljon kahvia), laihduin kolmessa viikossa 6 kiloa!
Kokeile ihmeessä uudelleen tuota mysli + jogurttia. Jos se on hyväksi todettu ja nyt olet tosissaan päättänyt, että iltaherkutteluun on tultava muutos, niin toimii varmasti.
Tuota joulua mietin itsekin, mutta yritän kovasti asennoitua siihen samalla tavoin kuin muuhunkin herkutteluun. Kohtuus kaikessa. Kaikkea hyvää saa maistaa, mutta ei sitä koko konvehtirasiaa ole pakko yhtenä iltana syödä.
Älä mene ojasta allikkoon. Käy helposti niin, että korvaat herkut muulla ruoalla eikä varsinaista kalorivajetta pääse syntymään.
Mysli ja jugurtit eivät ole mitään kevyimpiä herkkuja, joten jos ne herkut pitää jollain korvata, kokeile jotain oikeasti kevyttä. Esim. vesimelonia, omenaa, ananasta, mansikkaa, kalorittomia mehukeittoja, kasviksia. Sä olet varmaan koukussa sokeriin, eli olisi hyvä vähentää senkin saantia, joten kohtuudella myös marjoja ja hedelmiä.
Ja jos annoskokosi ovat tosiaankin valtavat, lähtisin myös pienentämään niitä. Monet lihottavat itsensä ihan "tavallisella kotiruoalla". Eikä sun pelkkää salaattia tarvitse alkaa syödä, mutta kyllä mä kiinnittäisin huomiota myös muihin syömisiin kuin herkkuihin. Maha täyttyy kevyemmilläkin vaihtoehdoilla. Ja vatsalaukku pienentyy nopeasti, kun vain syö vähemmän.
Kyllä mä varaisin 30 kilon pudotukseen vuoden, no jotkut onnistuvat nopeamminkin, mutta tuo vuosi on varmaan aika realistinen tavoite.
Alkuperäinen kirjoittaja Ikuisesti läski;30501509:Olen loppukesästä jättänyt herkuttelut pois, enkä ole laihtunut paljoa ollenkaan. On maha pienentynyt vähän ja vaatteet ei enää purista, mutta muuten ei näy missään. En uskalla vieläkään käydä vaakalla, että mitä se näyttää, kun se näyttää ihan liikaa. NÄkeehän sen minusta otetuista valokuvista, että on täkkää.![]()
Siis sullahan on paino selvästi pudonnut jos vaattet ovat väljät ja maha on pienentynyt. Miten kuvittelit sen näkyvän? Ei terveessä tai edes sairaalloisessa painonpudotuksessa laihduta niin, että illalla olet paksu ja aamulla laiha. Se vie aikaa, mutta kuten itsekin kirjoitit, tulosta kyllä syntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Ikuisesti läski;30501605:No niinhän minä sanoin, että olen laihtunut, mutta tosi vähän verrattuna siihen, että tässä on ollut jo reilut 4kk. tätä yritystä pudottaa painoa![]()
Tällä tahdilla olisi luullut, että olis lähtenyt esim. 10kg.
Eiköhän ne myslit ja jogurtit ole kuitenkin kevyempi vaihtoehto kuin karkkipussit, sipsit ja kermaleivokset...
Laihdutukseen on ainakin omasta mielestäni syytä lähteä pienin askelin jos tavoitteena on loppuiän elämänmuutos. Tänään iltasyöpöttely, huomenna annoskoon tarkistus, ylihuomenna liikunnan lisääminen jne.. Jos kaiken yrittää korjata kerralla, muutos tuntuu monesti niin radikaalilta, että sitä ei jaksa pitkään.
Jos et ole käynyt vaa'alla, mistä tiedät montako kiloa on lähtenyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Ikuisesti läski;30501893:En tiedäkään, mutta ei voi paljoa olla lähtenyt, kun edelleen näytän suunnilleen samalta, mitä ennen tätä elintaparemonttia![]()
Voi kiesus, satuin katsomaan äsken keväällä&kesällä otettuja kuvia itsestäni.. ja voi kamala kuinka läski olen. Näen itseni peilistä sinä hoikkana ja kauniina nuorena naisena edelleenkin, mitä vielä jokunen vuosi taaksepäin olin. Mutta oikeasti näytän ihan hirveältä pullamössöltä. Pituutta on 167cm, painoa 57-58kg. Tämä lösö ulkomuoto on saatu herkuilla; suklaalla ja jätskillä. Tänäänkin oon vetässyt fazerin suklaalevyn, 4 mentos minttupatukoita ja lisäksi vielä aino suklaajäätelöä. Yök.
Mistä saan itsekuria muuttamaan elämää terveellisemmäksi? Niin, monet kerrat on herkkulakko aloitettu, mutta se kaatuu heti jos jossain maistan yhdenkin karkin tai suklaapalan ja lisäksi töiden jälkeen etenkin jos ei ole ehtinyt lounastaukoa kunnolla pitään niin on julmettu nälkä että kipasen kaupan kautta kotiin mennessä ja monesti illalla lapsen nukahdettua tulee vielä herkuteltua.
Tsemppiä aloittajalle! kyllä sitä varmaan ainakin omassa olossa huomaa jotain eroa, turha turvotus ainakin katoaa.
Voi kiesus, satuin katsomaan äsken keväällä&kesällä otettuja kuvia itsestäni.. ja voi kamala kuinka läski olen. Näen itseni peilistä sinä hoikkana ja kauniina nuorena naisena edelleenkin, mitä vielä jokunen vuosi taaksepäin olin. Mutta oikeasti näytän ihan hirveältä pullamössöltä. Pituutta on 167cm, painoa 57-58kg. Tämä lösö ulkomuoto on saatu herkuilla; suklaalla ja jätskillä. Tänäänkin oon vetässyt fazerin suklaalevyn, 4 mentos minttupatukoita ja lisäksi vielä aino suklaajäätelöä. Yök.
Mistä saan itsekuria muuttamaan elämää terveellisemmäksi? Niin, monet kerrat on herkkulakko aloitettu, mutta se kaatuu heti jos jossain maistan yhdenkin karkin tai suklaapalan ja lisäksi töiden jälkeen etenkin jos ei ole ehtinyt lounastaukoa kunnolla pitään niin on julmettu nälkä että kipasen kaupan kautta kotiin mennessä ja monesti illalla lapsen nukahdettua tulee vielä herkuteltua.
Tsemppiä aloittajalle! kyllä sitä varmaan ainakin omassa olossa huomaa jotain eroa, turha turvotus ainakin katoaa.
Mulla on ylipainoa n. 40 kg, mutta ei se ole kyllä mitään verrattuna sinun tilanteeseesi. Tsemppiä ja voimahali :hug:Voi kiesus, satuin katsomaan äsken keväällä&kesällä otettuja kuvia itsestäni.. ja voi kamala kuinka läski olen. Näen itseni peilistä sinä hoikkana ja kauniina nuorena naisena edelleenkin, mitä vielä jokunen vuosi taaksepäin olin. Mutta oikeasti näytän ihan hirveältä pullamössöltä. Pituutta on 167cm, painoa 57-58kg. Tämä lösö ulkomuoto on saatu herkuilla; suklaalla ja jätskillä. Tänäänkin oon vetässyt fazerin suklaalevyn, 4 mentos minttupatukoita ja lisäksi vielä aino suklaajäätelöä. Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Peyote käväisee;30501245:Minusta ei kannattaisi jättää herkkuja vaan mieluummin hiiva, sokeri ja gluteeni.