monen äiti
Ei ole suotavaa mennä milloin tahansa ottamaan syömistä. Eikä mitä tahansa ole lupa ottaa ruoka-aikoinakaan eikä välipalalla. Talossa teinäjä ja nuorimmainen vasta vauva.
Miksi pitäisi muina aikoina saada ottaa syötävää?Ruoka-ajoissa ei ole mitään outoa. Se on outoa jos lapsi ei saa muina aikoina ottaa syötävää.
Näin. Meilläkin on ruoka- ajat, mutta jos lapsella on nälkä niiden välillä, toki voi ottaa syötävää.Ruoka-ajoissa ei ole mitään outoa. Se on outoa jos lapsi ei saa muina aikoina ottaa syötävää.
Niinhän ne väittää - ja jos päivässä on se 5 ateriaa, niin siitä tulee about noi välit. Meillä tosin jää monesti se välipala pois, varsinkin vkloppuisin, mutta 2 "oikeaa ruokaa" on joka päivä.3-4 tunnin välein kai sinne läpeen olis hyvä tunkea jotakin jotta pysyy verensokeri tasasena.
niinhän susta nyt tuntuuNo teillä on varmaan aika tiukka meininki. Jos haluat olla sellainen tiukkis mutsi niin mikäs siinä? Mä antaisin lasten syödä ja juoda silloin kun siltä tuntuu
Sullapa ei olekkaan lapsia niin et ymmärrä kaikkea. Kun on ruoka-ajat, ei juurikaan tule nälkä muulloin, näin mä uskon ja siltä se näyttääkin. En koe että on tiukka meininki, tähän on lapsetkin oppineet. Pidän tärkeänä sitä että on ruoka-ajat ja silloin syödään, eipä liene haittaa jos oppisivat tuntemaan senkin miltä nälkä tuntuu mutta eivät näytä nälissään olevan ja hyvästi kasvavat.No teillä on varmaan aika tiukka meininki. Jos haluat olla sellainen tiukkis mutsi niin mikäs siinä? Mä antaisin lasten syödä ja juoda silloin kun siltä tuntuu
Juu no siinä tilanteessa en antais ottaa mtn.. Noin muuten sais syödä vapaasti ja huolehtisin että on terveelliset ruoat ja jälkiruoat sitten erikseen.niinhän susta nyt tuntuu
aatteleppa että sull on ruoka just valmistumaisillaan ja lapsi tulee kinuamaan jotain pientä välipalaa ja sulla on tiedossa että jos annat niin se ei varppina syö sitä oikeaa ruokaa
Juoda toki saa koska vaan, vesi on meillä janojuoma. Kumpikaan ei juo mehuja, isompi ei ole koskaan huolinut, vaikka on joskus koitettu antaakin. Maitoa saa sitten ruuan kanssa.No teillä on varmaan aika tiukka meininki. Jos haluat olla sellainen tiukkis mutsi niin mikäs siinä? Mä antaisin lasten syödä ja juoda silloin kun siltä tuntuu
no kuinka pitkän varoajan pitäisit varsinaisten ruokailujen alla?Juu no siinä tilanteessa en antais ottaa mtn.. Noin muuten sais syödä vapaasti ja huolehtisin että on terveelliset ruoat ja jälkiruoat sitten erikseen.