https://www.youtube.com/watch?v=VdQY7BusJNU
Cyndi Lauper - Time After Time
Cyndi Lauper - Time After Time
Hmm.. Mitähän tolla 25v. on mielessä? Juttelee mulle privana jollain toisella keskustelupalstalla.
Ononko mies?
mihi suhteesee ja kenen kanssa?On
Ja ny laitto että suhteeseen. :O
Parisuhteeseen ja en tunne tyyppiä.mihi suhteesee ja kenen kanssa?
suhteeseen sun kanssa? no jopas on outoa...Parisuhteeseen ja en tunne tyyppiä.
Joo, kyseli ensin että kiinnostaisko nuorempi.suhteeseen sun kanssa? no jopas on outoa...
ei siis se et suhteeseen sun kanssa vaan se et on tuntematon ja tekee noin
mitä vastasit??Joo, kyseli ensin että kiinnostaisko nuorempi.
Että en tiedä. On aika nuori kuitenkin.mitä vastasit??
nokun en nyt sit lähekkään...just olin menossa niin äitilt tul viesti et on kipee...en mä viitti mennä sit sinne.Ai Tinku poistit viestisi?
Kerran nähty leffa. Mitä sitä uudestaan kattoo. Mua ei kiinnosta.just ehin laittaa et lähen porukoille niin äitilt viesti et on kuumeessa...no joo,en taida mennä. Mihis mä nyt sit...tuntematonta kai sit katson.
no oon nähnyt joo monta kertaa mut viime vuosina tullu yöaikaan niin en oo katsonut kun seuraavana päivänä ollu töitä mut nyt voi taas katsoa kun näin päiväsaikaan. me katottiin tätä aina mummulassa kaikki yhessä kun olin kakara.Kerran nähty leffa. Mitä sitä uudestaan kattoo. Mua ei kiinnosta.
Mä huomasin heti :wave:. Sattu rutiineihin.Eiks kukaan huomannut et vaihoin mekkoa ja rusettia...oon pettynyt : /
Noin 40 kertaa vahattu ja ei vanhene vieläkäänKerran nähty leffa. Mitä sitä uudestaan kattoo. Mua ei kiinnosta.
Puolustaudun sillä että olen miesEiks kukaan huomannut et vaihoin mekkoa ja rusettia...oon pettynyt : /
Kiva että ees joku tajus Ihan juhlan kunniaks ajattelin pukeutua siniseen...mut huomasin et pöksyt jäi taas laittamati...:ashamed:Mä huomasin heti :wave:. Sattu rutiineihin.
jaahaNoin 40 kertaa vahattu ja ei vanhene vieläkään
Mitäs sitä ny pikkareilla, ne vaan hidastaaKiva että ees joku tajus Ihan juhlan kunniaks ajattelin pukeutua siniseen...mut huomasin et pöksyt jäi taas laittamati...:ashamed: