The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eka kosketukseni tietokoneeseen. Soitin johonkin auttajalinjaan että netti ei mene päälle. Poika puhelimessa antaa hirveesti ohjeita ja kaikkiin vastaan että ei auta, ei tässä näy mitään.. Se poika vähän naurahti ja sanoi et hitto, onpa outo! Ja vitsinä murjaisi että paappa se kone päälle ensin.. Johon huusin hämillään, et tänkö pitää olla päällä!!!! Vähän aikaa oli hiljaista ja kuului pojan epäuskoinen ääni.. Tuota joo, paa se kone päälle nyt ensin...

Muistitikku... Soitin kaverille että tää tikku ei käy mun koneeseen. Hetken mietittiin miksi ja kaveri älysi kysyä oonko ottanut siitä tikusta korkkia pois? Olin et mitä? Ei tässä oo korkkia!! Väänsin ja käänsin, ei aukea.. Kaveri tuli käymään sitten, veti tikun päästä kannen pois ja tökkäsi koneeseen. Sen ilme oli sanoin kuvaamaton. Se oli sekoitus "teetsä tän tahalleen" ja "vittu sä oot tyhmä" ajatuksista..
Kuulostaa ukkokullalta. Se aina nauraa mun tuittuilulle, nappaa koneen, tekee jotain ja taas toimii. Ja mä taas aina ensin kehotan että mee helvettiin neuvomasta, mää itte korjaan.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Kuulostaa ukkokullalta. Se aina nauraa mun tuittuilulle, nappaa koneen, tekee jotain ja taas toimii. Ja mä taas aina ensin kehotan että mee helvettiin neuvomasta, mää itte korjaan.
Meidän suvun mottona toimii "ei tartte auttaa."

Miespuoleiset ruukaa tuumata että "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä." Iskällä on semmonen t-paitakin, sopii sille ko nyrkki silmään.

• Tykkää
Reactions: Bitch
:LOL:

Mies eilen kysyi et painuuko hän vittuun neuvomasta nyt heti vai vasta kun on katsonut konetta.... :D

No, se ei vaan osaa. Ärsyttää kun se yrittää auttaa. Sika!

• Tykkää
Reactions: Bitch
Miksei kukaan oo keksiny semmosta strip tease-joulukalenteria. Joka päivä sais riisua kalenterilta yhen vaatteen pois. Tai sit vastaavasti laittaa vaikka kuvaviestinä joka päivä kuvan, ja vaatteet vähenee kuvissa aattoa kohden.

Haen patenttia tälle.
Too late sister! Hyvä idea muutes, tahkoaa tällä hitosti rahaa! Naputtelen jo vasemmalla kädellä patenttitoimiston numeroa puhelimeen.. :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä