Huomenna sul on aikaa ulkoilla ja katsoa tuntematon sotilasMiten mun olis tarkotus saada koko viikonloppu kulumaan, ko huomenna ei pääse edes kiertelemään kauppoja. Fuuu.
Tuu kertomaan toi mun miniläppärilleni.win 7 ei takkuile. xpeen kanssa ainoa toimiva wintoosa.
Kuulostaa ukkokullalta. Se aina nauraa mun tuittuilulle, nappaa koneen, tekee jotain ja taas toimii. Ja mä taas aina ensin kehotan että mee helvettiin neuvomasta, mää itte korjaan.Muistitikku... Soitin kaverille että tää tikku ei käy mun koneeseen. Hetken mietittiin miksi ja kaveri älysi kysyä oonko ottanut siitä tikusta korkkia pois? Olin et mitä? Ei tässä oo korkkia!! Väänsin ja käänsin, ei aukea.. Kaveri tuli käymään sitten, veti tikun päästä kannen pois ja tökkäsi koneeseen. Sen ilme oli sanoin kuvaamaton. Se oli sekoitus "teetsä tän tahalleen" ja "vittu sä oot tyhmä" ajatuksista..
Meidän suvun mottona toimii "ei tartte auttaa."Kuulostaa ukkokullalta. Se aina nauraa mun tuittuilulle, nappaa koneen, tekee jotain ja taas toimii. Ja mä taas aina ensin kehotan että mee helvettiin neuvomasta, mää itte korjaan.
Kuulostaa ukkokullalta. Se aina nauraa mun tuittuilulle, nappaa koneen, tekee jotain ja taas toimii. Ja mä taas aina ensin kehotan että mee helvettiin neuvomasta, mää itte korjaan.
Too late sister! Hyvä idea muutes, tahkoaa tällä hitosti rahaa! Naputtelen jo vasemmalla kädellä patenttitoimiston numeroa puhelimeen..Miksei kukaan oo keksiny semmosta strip tease-joulukalenteria. Joka päivä sais riisua kalenterilta yhen vaatteen pois. Tai sit vastaavasti laittaa vaikka kuvaviestinä joka päivä kuvan, ja vaatteet vähenee kuvissa aattoa kohden.
Haen patenttia tälle.
Kiittämättömyys on maailman palkka, vaikka mää olisin ollu valmis korvaamaan ne kengät jos ne ei olis ollut sen wt-lähiöcorafin tekemät.Too late sister! Hyvä idea muutes, tahkoaa tällä hitosti rahaa! Naputtelen jo vasemmalla kädellä patenttitoimiston numeroa puhelimeen..
Olisi ja pitäisi... Olisit pitänyt suusi kiinni hyvästä ideasta. Lähetän sulle ensimmäisen version ens jouluna..Kiittämättömyys on maailman palkka, vaikka mää olisin ollu valmis korvaamaan ne kengät jos ne ei olis ollut sen wt-lähiöcorafin tekemät.
Selkään puukous :'(
Mää kiukustuin tosta patentin varastamisesta niin, että hakkeroiduin sun koneelle. Lähetän sun kuvia ympäri nettiä :kieh:What the fuck is happening here?!! Mun nimimerkki vaihtui itsestään.. :O
No, minusta on vaan hyviä kuvia, joten...Mää kiukustuin tosta patentin varastamisesta niin, että hakkeroiduin sun koneelle. Lähetän sun kuvia ympäri nettiä :kieh:
No, minusta on vaan hyviä kuvia, joten...