The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Puolikas avas yks päivä joulukalenteristaan yhden luukun ilman lupaa ja söi suklaan salaa. Mä ajattelin että sitten kun kalenterista aukeaa tyhjä luukku, oon vahingoniloinen ja mussutan oman suklaani tyytyväisenä ipanan naaman edestä.

Mut voi ko meinas äitin sydän särkyä, ko toisella meni alahuuli rullalle ja silmät kostu ko kalenterissa ei ollutkaan namia tälle päivälle. Melkein sorruin antamaan lohdutuspalkinnon, mutta sain hillittyä itseni ja muistutin, että näin käy ko availee luukkuja ilman lupaa.

Puolikas avas yks päivä joulukalenteristaan yhden luukun ilman lupaa ja söi suklaan salaa. Mä ajattelin että sitten kun kalenterista aukeaa tyhjä luukku, oon vahingoniloinen ja mussutan oman suklaani tyytyväisenä ipanan naaman edestä.

Mut voi ko meinas äitin sydän särkyä, ko toisella meni alahuuli rullalle ja silmät kostu ko kalenterissa ei ollutkaan namia tälle päivälle. Melkein sorruin antamaan lohdutuspalkinnon, mutta sain hillittyä itseni ja muistutin, että näin käy ko availee luukkuja ilman lupaa.
suostuskohan pitsi vaihtamaan sun kanssa nikkejä päikseen

Noi tollaset kourasee niin inhasti.
Voi äiti parkaa.:hug::D

Jahas, jospa vilkasis jälkiviisaat ni olis ees jonkin verran kartalla tapahtumista.

suostuskohan pitsi vaihtamaan sun kanssa nikkejä päikseen
Jaa kui, meinaakko että mun sisäinen pitsi on päässy valloilleen :D

Meinas kyllä oikeasti päästä, ko juttelin hänen isänsä kanssa puhelimessa. Lakkaankohan koskaan yllättymästä sen jutuista? Ollaan tunnettu viis vuotta ja vieläki yllättää lähes joka kertako yhteyksissä ollaan.

• Tykkää
Reactions: krut
joskin siinä se oli väärässä että Fortum tois Venäjällä tuottamansa vesisähkön Suomeen

Venäjän tukitsydeemi pitää sen siellä
Ai kokonaan? Laita joku uutislinkki, kiinnostaa.

En sähköasioita ole silleen seurannut, nyt vähän lueskelin. Aikamoisia ristiriitoja:O:
Kaikki Fortumin kotiasiakkaat käyttävät 100 % Vesisähköä tai Tuulisähköä| fortum.fi
Älä usko vihreän sähkön kauppamiehiä - Uutiset - Talouselämä

no ei ehkä ihan kokonaan, on Venäjältä tuotu pieniä määriä sähköä ja toisaalta voihan sielläkin tukipolitiikka muuttua uudelleen milloin vaan

tuulisähköä ei voi myydä enempää kuin sitä on mutta vesivoiman osalta valvonta ei ole kovin tiukkaa joten Fortum voi kirkkain silmin väittää myyvänsä kotitalouksille vesivoimaa ja yrityksille atomivoimaa

just nyt tuonti Venäjältä on 123MW

Fingrid - Voimajärjestelmän tila

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miespuolinen työkaveri tuli kysyy neuvoo kun hän ei oikein tiedä miten pitäs hoitaa semmonen seisokki. Suosittelin tummelia ja näppylähanskoja. Hetki hekoteltiin huippuhauskalle vitsille ja mentiin sit yksissä tuumin purkamaan seisokki

Mää koitan tässä teettää vähän valokuvia. Ajattelin että siinä on isovanhemmille ja lempiystävälle kivat lahajt, ko saa kuvakokoelmat meän pesueesta ja toilailuista.
Pärjäänköhän kolmellasadalla kappaleella? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30489607:
Kaupat oli täynnä hulluja ihmisii :mad:
Ei sinne kannata mennä.|O
Tilaa kauppakassista niin saat kamat suoraan kotiovelle.:D

Tarantula
Tällen tuli sitten nootti suomelle eusta :).

http://teemukammonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/181649-suuri-salekaihtimia-saanteleva-saatana

Jokus joskus puhui pohjois koreasta..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä