The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485139:
Iltaa ja kahvia :p

Ja ihan vahingossa mukaani änkesi Arnoldsin donitsi :snotty:.
Ooooooh!

Mä oon saanut viimeksi kaks vuotta sitten Halloweenina Arnoldsin donitseja!

Hoodeille piti tulla taas kyseinen kaffilla, mut ne peru. Nyyt.
Mun on ikävä vaahterasiirappi donitseja :(

Meillä ei oo juur mitään jouluvalmisteluita viel tehty.
Onhan tässä aikaa :rolleyes:

Ja ukko hiillostaa koko ajan mitä haluun lahjaks, ja mikään mitä ehdotan ei kelpaa SILLE :LOL:
Mä tiedän mitä minä saan mieheltä. Se oli paketoitu liikkeessä, liikkeen logolla olevassa pussissa ja kuitti pussin sisällä.. Lahja oli piilotettu tiskipöydälle ovelasti....

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485168:
Kerro heti mitä pussissa oli :xmas:
Puhelin. Älypuhelin. Tämän se teki vittuillessaan. Oon ollut niin tommosia vastaan. Nyt mun normaali hyvä Nokia näppäimillä ilman nettiä ja toimintoja kuoli ja mä joudun siirtymään 2000-luvulle ilmeisesti pakosta....

Mä tiedän mitä minä saan mieheltä. Se oli paketoitu liikkeessä, liikkeen logolla olevassa pussissa ja kuitti pussin sisällä.. Lahja oli piilotettu tiskipöydälle ovelasti....
Mä en halua tietää.
Oikeesti toivoisin että mies hommais jotain ajatuksella, ja onnistuis pitään sen yllätyksenä. 5 vuotta oon jankuttanut että kuin mulle ihan oikeasti ajatus on tärkein, eikä se vieläkään usko.

Ärsytti synttäreinä kun sen oli pakko antaa lahja etukäteen, paketoimattomana, Gigantin pussissa kuitin kera. Wääh, uus puhelin on kiva mutta kun jotenkin se lahjan antamisen pointti ontu :D
Mie
tahon yllättyä! Prkl.
Vaikka patalapun saisin oisin onnellinen jos se on rakkaudella valittu. :heart:

IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485165:
Pistetään ketjumiitti näille suunnille. Voidaan mennä seuraavana aamuna parantamaan oloa herkku kahveille :D.
Meilläkinpäin on Arnold's... :D

Mut mie painun nyt unille, tartteis olla aamulla pirteänä (toiveajattelua..) Öitä kaikille ja KU! :kiss:

Huhhuh, toi 50 shades of grey!
Muistan joskus kauan aikaa sitten TeeBee sitä suositteli, aloitinkin sen, mutta ei ollut hyvä hetki lukea kun keskittyminen herpaantui liian herkästi.

No nyt on hyvä hetki antautua tarinan vietäväks.
Ensimmäinen kirja joka saa mut tuntemaan näin. Koko vartaloa kihelmöi ja arvatenkin paikat ihan kosteena. Suu auki ja pakonomainen tarve nuolla huulia. Vaikeeta olla koskettelematta itseensä.

Muut ootte varmaan lukeneet kirjan jo ajat sitten.
Tuun jälkijunassa niin tän kirjan kun vampyyripäväkirjojenkin kanssa.:D

Ei tota uskalla mennä leffateatteriin katsomaan!!!:D:ashamed:
(ensi-ilta 13.2)

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Huhhuh, toi 50 shades of grey!
Muistan joskus kauan aikaa sitten TeeBee sitä suositteli, aloitinkin sen, mutta ei ollut hyvä hetki lukea kun keskittyminen herpaantui liian herkästi.

No nyt on hyvä hetki antautua tarinan vietäväks.
Ensimmäinen kirja joka saa mut tuntemaan näin. Koko vartaloa kihelmöi ja arvatenkin paikat ihan kosteena. Suu auki ja pakonomainen tarve nuolla huulia. Vaikeeta olla koskettelematta itseensä.

Muut ootte varmaan lukeneet kirjan jo ajat sitten.
Tuun jälkijunassa niin tän kirjan kun vampyyripäväkirjojenkin kanssa.:D

Ei tota uskalla mennä leffateatteriin katsomaan!!!:D:ashamed:
(ensi-ilta 13.2)
Mie oon ahminut jo kaikki osat ajat sitten :ashamed:.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä