mitä ajattelette jos jollain on risti koru kaulassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultaristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kultaristi

Vieras
ajatellaanko automaattisesti, että toi on joku homovihaaja uskovainen? vai mitä tulee mieleen? mulla ristikoru kaulassa ja olen ihan tavallinen tapauskovainen.

En ajattele mitään erityistä. Risti on koru siinä missä muutkin eikä se välttämättä nykypäivänä kerro mitään siitä onko sen kantaja uskossa vai ei. Itsekin saatan joskus laittaa ristin kaulaan, mutta en ole uskovainen.

Mulla on ristikoru jonka olen saanut mieheltäni huomen lahjaksi. Ei kerro mistään uskosta. Joten ei kannata ajatella mitää ja jos joku mun sen takia ajattelee olevan uskovainen homovihaaja niin eiköhän Se ole sen oma hölmöys, joten siinäpä ajattelee

Mulla on tosi kiva koru, joka on ristin muotoinen. Aion laittaa sen kaulaani tänäänkin, kun lähden liikenteeseen.

Olen kirkon jäsen ja kannatan suvaitsevaista linjaa lähimäisiä kohtaan. Toisen oikeus olla naimisissa ei ole minulta pois.

Aika typerää pitää kaulassaan uskonnon symbolia, ja sanoa, ettei se "merkkaa mitään". Laittaisitteko sitten natsisaksan hakaristinkin kaulakoruksi, sekinhän on kuviona ihan kaunis ja symmetrinen, eikä sen tarvitse "merkitä mitään"?

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Uskon ja pidän ristiä kaulassa. En silti vihaa ketään. En homoja. Olen melko avoin ihminen. Ei se usko ole mikään paha asia. En tuputa sitä, en useinkaan kerro asiaa muille. Pidän ristiä, rukoilen ja uskon. Ei se varmastikaan ketään haittaa.

Yhteistyössä