The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on tehty.

Täytin just lomakeen osoitteessa liitykirkkoon.fi ja laitoin eteenpäin.

Erosin kymmenisen vuotta sitten, lähinnä taloudellisista syistä ja etenkin siksi, että silloisen kotokuntani kirkkoherra oli m*lkku, eikä semmoisen seurakunnan jäsenyydestä todellakaan viitsinyt maksaa.

Nykyään mun ei tartte talouttani murehtia, siinä kun ei ole mitään murehtimisen arvoista, eikä tuo ex- kirkkoherra kelvannut syksyn seurakuntavaaleissa edes ehdokkaaksi, niin eroni syyt ovat poistuneet.

Ja jos ahdasmielisin sakki on sieltä kilvan karkaamassa, niin sen paremmin siellä on mulle tilaa.

Täälläkin oli eka herätys kuuden aikaan, ko pojan vaippa oli valskannu. Sitten se kömpi viereen eikä meinannu nukahtaa, vaan pyöri ja potki peittoa (ja äitiä). En tiiä mihin aikaan se nousi ja meni huoneeseensa rakentamaan legoilla, mulla riitti unta puoli ysiin asti. Sitten heräsin huomatakseni että mun DVD-soittime käyttöikä oli huikeat 1,5 vuotta. Prkl. Ja muksu avas joulukalenterista (väärän) luukun ilman lupaa.

Ihanaa joulukuista huomenta.:):heart:

No nyt saa ihan luvan kanssa laittaa.=):
[video=youtube_share;-4HBnhUjk0E]http://youtu.be/-4HBnhUjk0E[/video]

• Tykkää
Reactions: IhQ
Huomenta uudestaan!

Kurkku ei oo yhtään niin kipee kun eilen aamulla,
ehkä en tiukkaa kipiäksi.

Mie oon eronnut kirkosta aikaa sitten,
mut se ei oo mitään henkilökohtaista, me vaan uskotaan eri juttuihin.
Jotenka en liity takasin.

Eikös se ollut jotain 11 000 eronnutta ja 600 liittynyttä?
Huima määrä kummiskin..

Kannattaa ottaa het napsut pakkasesta kun alkaa kurkkua karhaamaan.! Se tuntuu oikeesti auttavan.=)

Täällä ollan edelleen kirkossa. Ollaan oltu syntymästä asti.....mitälie tapakristittyjä.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä