eins zwei drait on täällä vauhdissa heti aamusta
samaa mieltä, on vaan hyvät että ne jyrkimmän linjan hörhöt eroaa...Ja jos ahdasmielisin sakki on sieltä kilvan karkaamassa, niin sen paremmin siellä on mulle tilaa.
ei jaksa muistaa mutta sillon eros harmillisesti niitä maltillisiaOlikos se melkein 8000 ihmistä eronnut kirkosta. Paljonkos se Räsänen aikanaan sai eroamaan homoillan jälkeen?
no sitte asian ei luulis enää sun persettä kutittavanEn tiiä olisinko eronnu kirkosta homoillan jälkeen jos olisin kuulunu kirkkon, mie olin eronnu jo ennen sitä.
No eihän se enää, mutta kävin miettimään aikani kuluksi.no sitte asian ei luulis enää sun persettä kutittavan
toisaalta kiva että jaksat kantaa huolta entisestä seurakunnastas vaikket enää jäsen olekkaanNo eihän se enää, mutta kävin miettimään aikani kuluksi.
buttman on aina buttman että siinä mielessä aiheellinen epäilysMää jotenkin yhdistin ton ruutiksen kommentin lispetin biisiin, ja katoin et mikä ..tun perseretki
En nyt tähän ainaan aamusta viitsi ottaa kantaa aiheeseen, ettei mee ihan hihhuloinniksi.toisaalta kiva että jaksat kantaa huolta entisestä seurakunnastas vaikket enää jäsen olekkaan
Tuleeko kohta avioerobuumi teemalla "en haluu enää olla naimisissa, jos homot saa mennä!"Mä odotan edelleen moniko kiikuttaa eropaperit käräjäoikeuteen vastustaakseen tätä sairasta ja perverssiä lakia :kieh:
lyyäänkö taas kossusta veikka?Mä odotan edelleen moniko kiikuttaa eropaperit käräjäoikeuteen vastustaakseen tätä sairasta ja perverssiä lakia :kieh:
Oon kuullu nappulana jonkun toisen lallattelijan version tuosta piisistä, en vain oo millään löytänyt sitä tuubista, harmi.sievä veisuuääni tolla röönin eikalla