Mää voin vilkasta :xmas:Herrasiunaa, pitää varata kosmetologi, manikyyri, pedikyyri, kampaaja, hammaslääkäri ja gynekologi!
Mää voin vilkasta :xmas:Herrasiunaa, pitää varata kosmetologi, manikyyri, pedikyyri, kampaaja, hammaslääkäri ja gynekologi!
Varsinkin tämä jälkimmäisin!Herrasiunaa, pitää varata kosmetologi, manikyyri, pedikyyri, kampaaja, hammaslääkäri ja gynekologi!
*alkaa varaamaan*Herrasiunaa, pitää varata kosmetologi, manikyyri, pedikyyri, kampaaja, hammaslääkäri ja gynekologi!
niin siis mitäsillai kai, pehmeet touhuu
Nyt se tulee, apua!
Ei oo häpee olla nopee
ei oo ei :'(
ei oo ei :'(
pitäköön miittinsä!
meneehän miehetki vanhoissa puvuissa niin miksei näin tasa-arvon aikana naisekkiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477022:Rintalan Jukka lupasi miulle tilaisuuteen sopivan koltun. Pari leidiä joutuu nyt valitettavasti menemään linnaan vanhoissa koltuissa, mutta kyllä meidän pippalot menee edelle.
Nih, pidetään me oma miitti! Pörrönpesubileet!ei oo ei :'(
pitäköön miittinsä!
mua kyllä ujostuttaa...kimppapörronpesutNih, pidetään me oma miitti! Pörrönpesubileet!
jos mää tuun sulle tukihenkilöks?mua kyllä ujostuttaa...kimppapörronpesut
No jos ne ois sellaset erakkopileet. Ensin sä meet saunaan pörrönpesulle. Ja kun oot valmis niin sillä välin kun sä syöt iltapalaa, niin mä saunon. Sit kun mä tuun saunasta, niin sä meet nukkumaan. Mä syön sit iltapalan ja valvon vähän pidempään niinkuin yleensä. Sit sä heräät aamulla ja lähdet kotiin just ennen kuin mä herään.mua kyllä ujostuttaa...kimppapörronpesut
Kukas mun tukihenkilöksi sitten tulee? Kolme on jo ryhmä ja ryhmätapaamiset ahdistaa.jos mää tuun sulle tukihenkilöks?
doula vai mikä se nykyjään on
Miitti pörrölässä. Otetaan Majuri mukaan. :xmas:Nih, pidetään me oma miitti! Pörrönpesubileet!
pidätkö sitten pörröstä kiini:xmas:jos mää tuun sulle tukihenkilöks?
doula vai mikä se nykyjään on
Vaan jos sillä ei oo kauheeta kyselykautta päällä...Miitti pörrölässä. Otetaan Majuri mukaan. :xmas: