Etupylly kuvaketju?? Omani on kyllä mahan alla piilossa, mut laitelkaa te muut..Maanantaillekkos se kahdeksas pv sattuu, ei ees voida vetästä palstaänkyröitä!:xmas:
Mitäs me sitten keksittäis?
Kai nyt jotakin erikoista täytyy olla!
Etupylly kuvaketju?? Omani on kyllä mahan alla piilossa, mut laitelkaa te muut..Maanantaillekkos se kahdeksas pv sattuu, ei ees voida vetästä palstaänkyröitä!:xmas:
Mitäs me sitten keksittäis?
Kai nyt jotakin erikoista täytyy olla!
Aika pahaEtupylly kuvaketju?? Omani on kyllä mahan alla piilossa, mut laitelkaa te muut..
Mun perse on kipeä. : /
Mä olen laittanut aikoinaan ja sain siitä bannia. Ihan posliinia oli.Etupylly kuvaketju?? Omani on kyllä mahan alla piilossa, mut laitelkaa te muut..
Noniin!!!Mun perse on kipeä. : /
pukamat.. :snotty:sait liikaa munaa?
Noniin!!!
Se homous tarttuu jo naisiinki! |O
pukamat.. :snotty:
Munan imeminen ei vaikuta alakertaan.
Tuota tein viimeks kun olin suhteessa.ai niin
Mä paan mun uudet sukat.Mulla olis tuolla musta täyspitkä satiininen iltapuku helmikirjailulla.
Jos vähän timangei seuraks niin oisko se tarpeeks juhlava 8. Pv?
En haluis alipukeutua.
Tai sit vaan alasti :xmas:
No kyllä sitä nyt porhona brassaillaan niillä uusilla sukillaMä paan mun uudet sukat.
:OMä olen laittanut aikoinaan ja sain siitä bannia. Ihan posliinia oli.
Taidankin ostaa kahdet kerta linttuulla. :vampire:No kyllä sitä nyt porhona brassaillaan niillä uusilla sukilla
No kas kun kokonaisia sukkahousujaTaidankin ostaa kahdet kerta linttuulla. :vampire:
Vois kaiten pitää jonkun iltapukukierroksen ennen juhlia.Mulla olis tuolla musta täyspitkä satiininen iltapuku helmikirjailulla.
Jos vähän timangei seuraks niin oisko se tarpeeks juhlava 8. Pv?
En haluis alipukeutua.
Tai sit vaan alasti :xmas:
Ei mun maha mahu ahtaaseen nailoniin.....:snotty:No kas kun kokonaisia sukkahousuja
Toi helikopteri on paras.Vois kaiten pitää jonkun iltapukukierroksen ennen juhlia.
Mutta elkäämmä unohtako tukan taikaa!
Pitää varata ajoissa aika kampaamoon, siellä on ruuhkaa nyt pikkujoluaikaan.
Löysin muutaman hyvän kampauksen, mitä mieltä ootte; olisko joku näistä kelpo?
Kaikesta nekin jaksaa nipottaa!Mä olen laittanut aikoinaan ja sain siitä bannia. Ihan posliinia oli.
Juu kyl se on kaikista elegantein ja silleen.Toi helikopteri on paras.