Yrittäis varamaan ettiä mailasta nappuloita, että millä se toimii.Osta sille vaikka vittuillessaan jääkiekkomaila ja -kiekko, se voisitten huuli pyörteenä ihmetellä että mikä :.ttu tää on
Yrittäis varamaan ettiä mailasta nappuloita, että millä se toimii.Osta sille vaikka vittuillessaan jääkiekkomaila ja -kiekko, se voisitten huuli pyörteenä ihmetellä että mikä :.ttu tää on
Kävin osastolla aamupalalla.Kerro lisää.=)
No mitä kivaa siinä on? Kyllä mä tissivakoon panemisen ymmärrän, mutta et kivekset sinne? Vai onks tää joku sellanen juttu, jota pienitissinen ei vaan älyäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30476516:Miksei laittais?
Mä täällä jo pistin popparit uuniin!!!!!:kieh:Kävin osastolla aamupalalla.
Ääh kun sillä on kaikkea ja mitään se ei niillä tee kun istuu ja pelaa vaan.Osta sille vaikka vittuillessaan jääkiekkomaila ja -kiekko, se voisitten huuli pyörteenä ihmetellä että mikä :.ttu tää on
Tätäpä mää ajattelin et vaatetta ainakin mut tarvii tiedustella kyllä et onko jotain tiettyä merkkiä tms mikä pitäs ehdottomasti olla.Joko hän on hurahtanu miettimään mitä päällensä laittaa?
Jos joku tietyn merkkinen huppari tai lippis?
Imho paras lahja tohon tilanteeseen, olis viedä siltä kaikki elektroniikka takavarikkoon, potkasta persuksille ja toivottaa tervetulleeksi oikeaan maailmaan.Ääh kun sillä on kaikkea ja mitään se ei niillä tee kun istuu ja pelaa vaan.
Mä syön pähkinöitä.Mä täällä jo pistin popparit uuniin!!!!!:kieh:
No ei ole mun asiani tehdä niin kun ei ole mun lapsi ja jos olis niin ikinä olis tohon tilanteeseen edes päästänyt.Imho paras lahja tohon tilanteeseen, olis viedä siltä kaikki elektroniikka takavarikkoon, potkasta persuksille ja toivottaa tervetulleeksi oikeaan maailmaan.
Mutta en neuvo enempää, hyvä kun osasin omalle kersalleni ostaa lahjaa
Tiedän sen, älä polta hihojas beibe :kiss:No ei ole mun asiani tehdä niin kun ei ole mun lapsi ja jos olis niin ikinä olis tohon tilanteeseen edes päästänyt.
joo, se tuli kun tää avioliittolakijauhanta alkoiAi jaha! Dechs on taas saapunut naurattamaan palstalaisia!:heart:
En poltaTiedän sen, älä polta hihojas beibe :kiss:
Mua alkaa jännittäääääääääääää. En kestä.
Se on jollain perhepäivällisellä ja sano että menee väh. kahdeksaan asti, ja tulee sit myöhemmin ko puolikas nukkuu. Mutta en tiiä vielä tuleeko se, se selviää sitte jos se ilmottelee itestään jotain. (minähän en perään kysele, kerta ite sano ilmottelevansa)En polta
... koska tsadihemmo tulee?
Jaa |OHerrijee, kohta on seittemän tuhatta sivua lätisty saipaa.:O
Tänään katselin ihan samaa,Herrijee, kohta on seittemän tuhatta sivua lätisty saipaa.:O
No sanoppa muuta :snotty: vaan eikai kaikes tarvi aina niin järkeä ollakaan..?Herrijee, kohta on seittemän tuhatta sivua lätisty saipaa.:O
Tulit sitten sopivasti tasalukua bongaamaan? Jos en väärin muista, niin sinulla on flaksi käyny ennenkin.Herrijee, kohta on seittemän tuhatta sivua lätisty saipaa.:O
Voitasko esitellä toi tyyppi mun siskolle?Tähän päivään asti oon luullut pyöriväni ihan harmittomilla sivustoilla, mutta nyt en oo enää niin varma
"tuli vaan mieleen kun seurustelet jonkun miehen kanssa ja olette vaikka aviossa niin kai jos miehesi haluaa tyydyttää naisensa muuten vain vaikka antamalla kielihoidon niin eihän siinä ole mitään pahaa tai kummallista haluaa antaa naisellensa nautinnon niin se tuli mieleen että ei mies sillä pahaa tarkoita jos pyytää sinut kahville ihastutte ja tutustutte toisiinne mutta mies haluaakin heti antaa sinulle kielihoidon koska haluaa nuolla sitä haluaa että nautit ja saa antaa sinulle nautintoa mitä pahaa siinä on antaa heti tulevalle naisellensa kielihoidon ja antaa sitä koko loppu elämänsä sinulle kai sitä innostuu vapaa mies mutta ei tarkoita sitä loukkaavasti ja pahalla kyllä itsekkin haluaisin antaa kielihoidon ja rakastella naistani heti jos juttu luistaa ja pari tulee"
Elämäm koulusta pävää.