The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Imho paras lahja tohon tilanteeseen, olis viedä siltä kaikki elektroniikka takavarikkoon, potkasta persuksille ja toivottaa tervetulleeksi oikeaan maailmaan.

Mutta en neuvo enempää, hyvä kun osasin omalle kersalleni ostaa lahjaa :D
No ei ole mun asiani tehdä niin kun ei ole mun lapsi ja jos olis niin ikinä olis tohon tilanteeseen edes päästänyt.

Tähän päivään asti oon luullut pyöriväni ihan harmittomilla sivustoilla, mutta nyt en oo enää niin varma :LOL:

"tuli vaan mieleen kun seurustelet jonkun miehen kanssa ja olette vaikka aviossa niin kai jos miehesi haluaa tyydyttää naisensa muuten vain vaikka antamalla kielihoidon niin eihän siinä ole mitään pahaa tai kummallista haluaa antaa naisellensa nautinnon niin se tuli mieleen että ei mies sillä pahaa tarkoita jos pyytää sinut kahville ihastutte ja tutustutte toisiinne mutta mies haluaakin heti antaa sinulle kielihoidon koska haluaa nuolla sitä haluaa että nautit ja saa antaa sinulle nautintoa mitä pahaa siinä on antaa heti tulevalle naisellensa kielihoidon ja antaa sitä koko loppu elämänsä sinulle kai sitä innostuu vapaa mies mutta ei tarkoita sitä loukkaavasti ja pahalla kyllä itsekkin haluaisin antaa kielihoidon ja rakastella naistani heti jos juttu luistaa ja pari tulee"

Elämäm koulusta pävää.
Voitasko esitellä toi tyyppi mun siskolle?

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä