No ehkä kuulosta hullulta mutta ajatukset . Kun aloitan unelmoida (tiedänkin että unelmat ovat totta) että esimerkiksi helmikuussa lähden ulkomaille töihin. Kuvitelen jo miten kiva olisi taas istua lentokonessa valkoviinin kanssa korkokengissä ja mekossa. Miten hienoa myös olisi yhteistyökumpaneiden kanssa kun paljon matkustamista pitäisi pian tehdä, niin istua rannalla bikineissa ja miten muuten kauneus nykyään vaikuttaa oli työ mitä tahansa, tämä on karu totus. Huomasin kun olen laihaa ja meikattu tuntu saan kaikki helpolla ja kun olen mikä nyt olen ja sellainen näkymätön hiiri, kaikki on vaikea työn suhteen... Motivoi myös se että on kevyt olo eikä raskas, se että aina ei voi olla nuori ja nyt kun on niin eikö hyvää näyttää nuorelta ja nätiltä... siis monet asiat minua motivoivat ja jotkut ovat täysin hulluja mutta ilman hullujakin ajatuksia en varma olisi pystynyt laihduttaa itseä . Suoraan sanotusti, kevyt paino = kevyttä elämää monien asioiden suhteen.Lähdin tätä ketjua lukemaan melko skeptisenä, mutta puolessa välissä koin ns.valaistuksen! Ja nytpä tahdon udella, että mikä teitä onnistuneita motivoi? Olen omassa urakassani koettanut keksiä toimivia motivaattoreita, mutta mikään niistä ei auta kovin kauaa