En mäkään varsinaisesti tykkää shoppailusta, mutta takki oli ostettava, ja ko monen viikon etsinnän jälkeen löysin kaksi kivaa takkia, niin harmitti jättää toinen kauppaan. Käytännöllisten asioiden ostelemisesta kyllä tykkään, just noi imurit ja vastaavat härpäkkeet. Pyykkikorikin olis ostoslistalla.Mä en oikein keksi mistä shoppailujutuista saisin kiksit. Vaatekaupat on helvetistä. Kenkäkaupat on pyllystä. En ole keittiön jatke joten kodinkoneet ei innosta. Koruja en juurikaan käytä kuin vasemmassa nimettömässä. Kirjakaupat on kivoja kyllä
Mää imuroin keskimäärin vähintäään kolmesti viikossa, niin mielummin ostan uuden imurin kun siivoon vanhalla ja rupusella paskalla mikä lahoaa käsiin. Ja kai mä saan saada kiksini ihan mistä haluanAlkuperäinen kirjoittaja hähhh;30472977:Kaulahuivit ja pölynimurit on niin arkisia perusjuttuja ettei niistä kenenkään luulisi saavan kiksejä. No halvat on huvit.
Ei huvita vieläkään. : / PlaahÄäh, neljän maissa pitäis olla lähös juhlimaan/olemaan sosiaalinen ja minuu väsyttää, ei yhtään kiinnostais mennä minnekään.
715517 mainittu!ei kyllä palstalainen saa saada kiksuja vain palstalla hyväksytyistä aiheista
ja niitä ei ole paljoa
715517 ei aiheuta mulle kiksejä715517 mainittu!
Mulle aiheuttais jos semmoset olis. Ja mieluiten ei omat, vaikka niitä omiakaan ei oikein oo715517 ei aiheuta mulle kiksejä
:stick:715517 ei aiheuta mulle kiksejä
Mä vaan odottelen et millon niitä kärsiviä lapsiraukkoja alkaa näkyä. Niin ja kohtahan tietty myös ne pedofiilit menee lasten kanssa naimisiin ja silleen. Kyllä me kaikki ollaan nyt matkalla helvettiin. Voi meitä:stick:
Odota vaan. Palstatietämyksen mukaan eduskunnan eilisen päätöksen myötä minä alan nyt muuttua homoksi, joten kyllä sinustakin vielä lepso tulee. Niih!
Älä unohda eläinavioliittoja ja röyhkeästi pukuhuoneessa tirkisteleviä, ja mahdollisesti käsiksi käyviä homoja :attn:Mä vaan odottelen et millon niitä kärsiviä lapsiraukkoja alkaa näkyä. Niin ja kohtahan tietty myös ne pedofiilit menee lasten kanssa naimisiin ja silleen. Kyllä me kaikki ollaan nyt matkalla helvettiin. Voi meitä
No kato kun heti kun ryhtyy ukkomieheks niin lakkaa saamasta. Se sitten altistaa noille lääppimisille ja tirkistelyille.Älä unohda eläinavioliittoja ja röyhkeästi pukuhuoneessa tirkisteleviä, ja mahdollisesti käsiksi käyviä homoja :attn:
En muuten tajunnut, että miks ne homot alkaa tuijottelemaan ja lääppimään siellä pukuhuoneessa sen jälkeen, kun ovat menneet naimisiin Onko se joku ukkomiesten juttu?
:stick:
Odota vaan. Palstatietämyksen mukaan eduskunnan eilisen päätöksen myötä minä alan nyt muuttua homoksi, joten kyllä sinustakin vielä lepso tulee. Niih!
Voi hitto!Hitto. Ilmanko teki mieli piparia. Ja mä hölmö söin vaan keksejä!
No ei kyl sit jos se on vihreä. (Puhuttiinhan siis väristä eikä mistään ekologisuudesta?)Eihän 279e oo imurista liikaa? Se on vihreä.
Minusta on aika kallis.Eihän 279e oo imurista liikaa? Se on vihreä.
Tietenkin!No ei kyl sit jos se on vihreä. (Puhuttiinhan siis väristä eikä mistään ekologisuudesta?)
On se mustakin, mutku mä haluun!Minusta on aika kallis.
Onhan niit kalliimpiakin, mut sinuna ostaisin imurin 79,- ja pistäisin kakssataa sukanvarteen.Eihän 279e oo imurista liikaa? Se on vihreä.
Huh, onhan se aika suolanen hinta,Eihän 279e oo imurista liikaa? Se on vihreä.