The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en oikein keksi mistä shoppailujutuista saisin kiksit. Vaatekaupat on helvetistä. Kenkäkaupat on pyllystä. En ole keittiön jatke joten kodinkoneet ei innosta. Koruja en juurikaan käytä kuin vasemmassa nimettömässä. Kirjakaupat on kivoja kyllä

Mä en oikein keksi mistä shoppailujutuista saisin kiksit. Vaatekaupat on helvetistä. Kenkäkaupat on pyllystä. En ole keittiön jatke joten kodinkoneet ei innosta. Koruja en juurikaan käytä kuin vasemmassa nimettömässä. Kirjakaupat on kivoja kyllä
En mäkään varsinaisesti tykkää shoppailusta, mutta takki oli ostettava, ja ko monen viikon etsinnän jälkeen löysin kaksi kivaa takkia, niin harmitti jättää toinen kauppaan. Käytännöllisten asioiden ostelemisesta kyllä tykkään, just noi imurit ja vastaavat härpäkkeet. Pyykkikorikin olis ostoslistalla.
Mutta kirjakauppa on paratiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hähhh;30472977:
Kaulahuivit ja pölynimurit on niin arkisia perusjuttuja ettei niistä kenenkään luulisi saavan kiksejä. No halvat on huvit.
Mää imuroin keskimäärin vähintäään kolmesti viikossa, niin mielummin ostan uuden imurin kun siivoon vanhalla ja rupusella paskalla mikä lahoaa käsiin. Ja kai mä saan saada kiksini ihan mistä haluan :D

:stick:

Odota vaan. Palstatietämyksen mukaan eduskunnan eilisen päätöksen myötä minä alan nyt muuttua homoksi, joten kyllä sinustakin vielä lepso tulee. Niih!
Mä vaan odottelen et millon niitä kärsiviä lapsiraukkoja alkaa näkyä. Niin ja kohtahan tietty myös ne pedofiilit menee lasten kanssa naimisiin ja silleen. Kyllä me kaikki ollaan nyt matkalla helvettiin. Voi meitä :(

Mä vaan odottelen et millon niitä kärsiviä lapsiraukkoja alkaa näkyä. Niin ja kohtahan tietty myös ne pedofiilit menee lasten kanssa naimisiin ja silleen. Kyllä me kaikki ollaan nyt matkalla helvettiin. Voi meitä :(
Älä unohda eläinavioliittoja ja röyhkeästi pukuhuoneessa tirkisteleviä, ja mahdollisesti käsiksi käyviä homoja :attn:

En muuten tajunnut, että miks ne homot alkaa tuijottelemaan ja lääppimään siellä pukuhuoneessa sen jälkeen, kun ovat menneet naimisiin :confused: Onko se joku ukkomiesten juttu?

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Älä unohda eläinavioliittoja ja röyhkeästi pukuhuoneessa tirkisteleviä, ja mahdollisesti käsiksi käyviä homoja :attn:

En muuten tajunnut, että miks ne homot alkaa tuijottelemaan ja lääppimään siellä pukuhuoneessa sen jälkeen, kun ovat menneet naimisiin :confused: Onko se joku ukkomiesten juttu?
No kato kun heti kun ryhtyy ukkomieheks niin lakkaa saamasta. Se sitten altistaa noille lääppimisille ja tirkistelyille.

BB
Nää ainakin pitää paikkansa.

13. Kaikki ympärilläsi olevat ihmiset ovat sinua vähintään 5 vuotta nuorempia.

14. Sinua tulee vikittelemään huomattavasti nuorempi, hitusen keskenkasvuisempi yksilö.

Pitäis imureerata ja laittaa joulujuttuja paikalleen.
Omin pikku kätösin naputtelin miljoona metriä havuvaloköynnöstä pihaseinään loskasateessa ja sormet jäässä. Mut kyl nyt on nättiä, niin nättiä!

Muistin kokeilla valojen toimivuutta vasta kun ne oli kymmenin pikkunauloin kiinni seinässä, mutta jännitysmomentti meni nopsaan ohi kun ne toimi. :D

Musta on hyvä vauhtia tulossa alkkis,
eilen otin tsihin ja pari glögiä,
tänään aattelin ottaa TOISEN tsihin ja ehkä kolmannen :D
Ihan rappiolla koko akka :xmas:

• Tykkää
Reactions: Bitch
Hitto. Ilmanko teki mieli piparia. Ja mä hölmö söin vaan keksejä!
Voi hitto!
Kaapissa ois ollut lakuPATUKKA mut mäkin otin kahvin kanssa piparin :O
Oon ihan viittä vaille 100% lesbo,
ja varmaan eläimiinsekaantujakin kun annoin murusen piparista koiralle ja RAPSUTIN sitä viel korvan takaa :O

Mun on siis alettava ajamaan eläinliittoihin oikeuksia,
ja varokaa vaan, kohta oon tuol pitkin katuja lääppimässä kaikkia ja julkilesboilemassa riettaasti :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä