The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyllä olen liian vanha..pitäskö nyt itkeä vai nauraa,en tiedä.

Tästä tiedät olevasi liian vanha kreisibailaamaan - Lifestyle - MTV.fi
Testaamattakin tiedän, mut etenkin nää:

1. Hauska ilta koostuu sinusta herkuista, sohvalla makoilusta ja aivottomista komedioista.
3. Ahdistut suuressa ihmisjoukkiossa. Erityisesti jonottaminen tuntuu aivan ylitsepääsemättömän hirveältä.
4. Baaritiskille jonottaminen saa raivon partaalle.
12. Ylimääräinen draamailu eksän tai jonkun muun asian takia on sinusta naurettavaa.
13. Kaikki ympärilläsi olevat ihmiset ovat sinua vähintään 15 vuotta nuorempia.
(14. Sinua tulee vikittelemään huomattavasti nuorempi, hitusen keskenkasvuisempi yksilö.) Näin kyl ei käy.
17. Mukavuus ennen kaikkea.
19. Uudet hittibiisit eivät ole sinulle lainkaan tuttuja.
20. Et kilju baarissa, kun lempikappaleesi soi.
22. Teemabileet vaativat liikaa järjestelyjä.
24. Sinulta ei enää pyydetä näyttämään henkilöllisyystodistusta.
26. Valitset mieluummin mukavat kengät
30. Vaatekaapissasi ei ole enää erikseen sijoitettuna bilevaatteet, koska niitä ei ole.

Nyt olis pihauduttava.

Nukuttiin niin pitkään että nyt saa tosissaan tehdä töitä tuon lapsen väsyttämisen eteen.
Se tarttis saada nukkumaan ihmisten aikoihin, koska miullapa on iltasuunnitelmia :D :xmas:

IhQ
kyllä olen liian vanha..pitäskö nyt itkeä vai nauraa,en tiedä.

Tästä tiedät olevasi liian vanha kreisibailaamaan - Lifestyle - MTV.fi
Nää tämmöset listat on kyl ihan kamalia :kieh:
Jo monta vuotta oon esim.ollu ihan pihalla nykymusiikista eikä niitä miun tuntemia biisejä kuule ku jossain ysäribileissä :ashamed:
Enkä oo ikinä oppinu laittautumaan sen kummemmin, niin vaatteiden kuin meikinkään osalta. Oon tainnu jo syntyessäni ollu pudonnu kärryistä..

Mutta, riippuu niin paljon siitä "bailuseurastakin" noi asiat :D
(Jos joku ikinä miun kans mihkää läksis..)

Mua harmittaa etten ostanut sitä takkia. Mutta ostin lapsille pienet lelut, ja itelleni semmosen ihanan, sinappikakankeltaisen pujotettavan kaulahuivin. Tuubihuivi, vai mikä son.
Syötiin muna-riisisalaattia ja mustikkapiirakkaa, pikkutyttö on päikkäreillä ja puolikas katselee elokuvaa. Kupuravittu ja sitten kahvia. Me happy.

Kauhee shoppailuhimo jäi, ja päätin lahjoa itseäni jouluna uudella pölynimurilla.

hähhh
Mua harmittaa etten ostanut sitä takkia. Mutta ostin lapsille pienet lelut, ja itelleni semmosen ihanan, sinappikakankeltaisen pujotettavan kaulahuivin. Tuubihuivi, vai mikä son.
Syötiin muna-riisisalaattia ja mustikkapiirakkaa, pikkutyttö on päikkäreillä ja puolikas katselee elokuvaa. Kupuravittu ja sitten kahvia. Me happy.

Kauhee shoppailuhimo jäi, ja päätin lahjoa itseäni jouluna uudella pölynimurilla.
Saako akat mielihyvää ja iloa jostain kaulahuiveista ja pölynimureista?

Alkuperäinen kirjoittaja hähhh;30472962:
Saako akat mielihyvää ja iloa jostain kaulahuiveista ja pölynimureista?
Kyllä mä ainakin saan. Paljon kivempi lähteä ulos ko kaula ei palele. Puhumattakaan siitä, kuinka ärsyttävää on siivota imurilla jonka letku on katkennut kolmesti, ja jeesusteippiviritykset on pettämässä hiljalleen (tohon merkkiin ei saa Suomesta varaosia).
Ja imurointi on paras kotityö, saan siitä kiksejä.

hähhh
Kyllä mä ainakin saan. Paljon kivempi lähteä ulos ko kaula ei palele. Puhumattakaan siitä, kuinka ärsyttävää on siivota imurilla jonka letku on katkennut kolmesti, ja jeesusteippiviritykset on pettämässä hiljalleen (tohon merkkiin ei saa Suomesta varaosia).
Ja imurointi on paras kotityö, saan siitä kiksejä.
Kaulahuivit ja pölynimurit on niin arkisia perusjuttuja ettei niistä kenenkään luulisi saavan kiksejä. No halvat on huvit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä