Mitä tekisit jos kuvassa oleva karhu tulisi metsässä vastaan ja sulla olisi lapset mukana?Se on kivaa kun on seesteistä, eikä elämä potki päähän.
Kaikki joilla mun mustavyö draamassa ja haiskahtaa vähän martyyrille ni kuuluu tähän ketjuun.:kiss:
Kannattais sullaki miettiä etukäteen asiaa jos tuollainen otus tulee vastaan, siinä ei ole aikaa enää miettiä kun on tosi kyseessä.eikös se karhu susi mikä lie alotus ole erikseen ..mene sinne.jaksa samaa lukea täällä:kieh:
Tää oli kompa, näin muistelen.Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471587:Mitä tekisit jos kuvassa oleva karhu tulisi metsässä vastaan ja sulla olisi lapset mukana?
Heittäisin lapset sille ja juoksisin karkuun. Eihän ne edes olis mun lapsia, kun ei mulla oo.Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471587:Mitä tekisit jos kuvassa oleva karhu tulisi metsässä vastaan ja sulla olisi lapset mukana?
Eiköhän tuo ole ihan elävä karhu tuossa valokuvassa. No muutetaan kysymystä että tuon kokoinen elävä karhu tulisi vastaan.Tää oli kompa, näin muistelen.
Eli jeesustelisin että kattokaas lapset ku onki hianosti täytetty karhu.
Ei hel.....Heittäisin lapset sille ja juoksisin karkuun. Eihän ne edes olis mun lapsia, kun ei mulla oo.
Ajattele että sun pää olis varmaan tuossa karhun navan kohdalla kun seisoisit vieressä.Heittäisin lapset sille ja juoksisin karkuun. Eihän ne edes olis mun lapsia, kun ei mulla oo.
juuri näin. nopeat ja fiksut elävätHeittäisin lapset sille ja juoksisin karkuun. Eihän ne edes olis mun lapsia, kun ei mulla oo.
rapsutetaan vatsasta?Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471618:Ajattele että sun pää olis varmaan tuossa karhun navan kohdalla kun seisoisit vieressä.
No mä olen vastannut jo jossakin ketjussa tähän...muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471613:Eiköhän tuo ole ihan elävä karhu tuossa valokuvassa. No muutetaan kysymystä että tuon kokoinen elävä karhu tulisi vastaan.
Jos tuo ukko on noin 180cm pitkä niin on siinä karhulla pituutta.
No sittenhän sen vois tyrmätä kunnon headbutt-iskulla.Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471618:Ajattele että sun pää olis varmaan tuossa karhun navan kohdalla kun seisoisit vieressä.
Aikamoisen vitsin heitit että moralla tappaisit noin 700 kiloisen karhun.No mä olen vastannut jo jossakin ketjussa tähän...muistaakseni.
Jos ei perus "olen jo kuollut" auta ni kai sois yritettävä kiinnittää karhun huomio itteensä, laittaa lapset juoksemaan toiseen suuntaan. Siinä sitten yrittäs tuikkia karvapersettä moralla minkä kerkiää, silmä olis varmaan sellanen hyvä paikka pistää. Luultavasti siltä riittäis yks viuhtasu sillä rupisella tassullaan ni olisin vainaa, mutta jos olis mutka taskussa ni sitähän vois ampua vaikka nuppiin.
nää vanhat yöt on kyl loistavia.[video=youtube_share;7UJG73EzEVA]http://youtu.be/7UJG73EzEVA[/video]