The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30471405:
HArvemmin mäkään angstaan ja yleensä oon se, joka potkii toisia perseelle, että kaikki vielä muuttuu hyväksi. Kuitenkin välillä on niitäkin päiviä, jolloin se vahvinkin murtuu ja kun ite tarvii apua ja ymmärrystä niin sitä ei yleensä saa, koska ensimmäiset kommentit on aina: Kyllä sä jaksat, sä oot vahva.

Aina se ei riitä. On itkettävä ne itkut (kuten mä tänään 4h) ja sit se helpottaa, toivottavasti.

Tää ketju on kiva ku tänne voi tulla itkemään ja kiukuttelemaan, täältä saa aina vähintään sen yhden virtuaalihalin. Asioiden kirjoittaminen on myös huomattavasti helpompaa kuin niistä puhuminen.

Mutta joo, kyllä tää elämä tästä taas alkaa pikkuhiljaa voittamaan, josko tässä sais sitte samalla muille ongelmille ja jutuille annettua potkua persusksille :)
Niin totta. En tiedä minne olisin kaiken paskan olon purkanut jollen täällä olis saanut itkee ja surra ja masistella. Toki olen sitä irlissäkin tehnyt mutta en siinä määrin mitä täällä.Ei sillä että ketjua viittis rasittaa omilla jutuilla mutta on se helpompaa kun olla aina kavereille itkemässä.
Omakin olo helpotti heti kun sain yhen päätöksen tehtyä vaikka sen tekeminen kesti ja kesti enkä olis halunu mut se oli pakko ja nyt on ollu ollut muutaman viikon sen suhteen helpompi olo olla.
Tiedän kyllä et tulee niitä paskoja hetkiä on ja tulee olemaan edelleen muodossa jos toisessa ja syystä tai toisesta mutta en ehkä niin paljon ole sit täällä enää kertonut tai tule kertomaan.Mut on hyvä kun tietää et tänne ainakin voi purkaa oloaan jos ei aina halua irlissä rasittaa toisia.

Olen minäkin ehtinyt nuoreen ikään olla hyväksikäytetty, köyhä, koditon, lastenkodissa asuja, yksinhuoltaja, eronnut, työtön, ulosmitattu, alkoholisti, lääkkeiden väärinkäyttäjä, jakorasia ,epäonnistunut, lihava, sairas, yksinäinen, epätoivoinen, itsemurhan yrittäjä, suljetulla osastolla, jätetty, petetty, hylätty, huijattu ja naurettu sekä kannettu pihalle..

Jostain luojan tai minkälie armosta (ehkä vain silkkaa vittumaisuuttani) olen pitänyt nenän kohti taivasta ja porskuttanut kohti tulevaa syyllistämättä itseä tai muita. Yrittämällä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja nyt saan pikkuhiljaa nauttia työn hedelmiä. Välillä vähän väsyen, mutta aina huomiseen uskoen!!

Aih, mua itkettää.. :LOL:

Haluisin niin kovasti että kaikki jaksais nähdä jotain hienoa huomisessa päivässä :heart:
Ai laik juu.:heart:
:hug:

mulle ainaski saa purkaa sieluaan niin paljoko huvittaa

mun murheethan on ns. 1st wordl luokkaa
Ei murheita voi vertailla. Jos tuntee olon surkeaksi niin se tunne on oikea ja "sallittu" vaikka naapurilla ois kurjempaa. Luulis että minäkin osaisin ottaa asiat vähän iisimmin kun on haudannut rakkaitaan, niin eipäs kun tuntui lemmikkihiiren kuolema maailman lopulta ja vihasin jokaista joka sanoi että se oli sulla vuoden, se oli vain hiiri..

Haluisin niin kovasti että kaikki jaksais nähdä jotain hienoa huomisessa päivässä :heart:
Sama täällä.
En halua vähäksyä kenenkään ongelmia ja harmeja, mutta oon huomannut että välttelen nykyään sellaisten ihmisten seuraa, joiden elämä on yhtä vastoinkäymistä ja valitusta, eikä löydy pienintäkään yritystä muuttaa niitä epäkohtia. Odotetaan että ne kivat asiat vaan tapahtuu, ja valitetaan sitä odotellessa. Semmoinen seura on raskasta ja kuluttavaa, ja mikään neuvo tai apuhan ei missään nimessä kelpaa. Pitäköön tunkkinsa ja masentukoon sitten keskenään. Se elämä on perseestä-olo tarttuu, ja mulla kestää päivä-pari edes toipua siitä ja muistaa, että eihän mulla ole mitään syytä olla masentunut. Enkä tietoisesti halua kuluttaa itseäni, jos sen voi välttää valitsemalla seuransa.
Ja yleensä nää ihmiset on semmosia jotka a) on ite sössinyt asiansa eikä viittis korjata (kuten ämpäri) tai b) niitä joilla on perusasiat ihan kunnossa, mutta jotain vaan puuttuu, ja se "pilaa" kaiken.

Kiitos ja anteeksi.

Ei murheita voi vertailla. Jos tuntee olon surkeaksi niin se tunne on oikea ja "sallittu" vaikka naapurilla ois kurjempaa. Luulis että minäkin osaisin ottaa asiat vähän iisimmin kun on haudannut rakkaitaan, niin eipäs kun tuntui lemmikkihiiren kuolema maailman lopulta ja vihasin jokaista joka sanoi että se oli sulla vuoden, se oli vain hiiri..
oikeesti mulla ei oo mitään murheita, mää oon onnistunu kaikessa mihin mää oon pannu tarmoni

oon varmaan väärässä ketjussa

Niinhän tuolla joku vähän aika sitten yleisellä puolen mainitti,
jotta tää Ketjun pahanen on meijän henkireikä joka pitää pois hirrestä :D

Mutta oikeasti, täällä on vallan ihania ihmisiä ja tänne uskaltaa purkaa olojaan sekä mietteitään :heart:

Ja vaikkei muuta apua pysty jollekin antamaan kun sen pienen virtuaalihalauksen,
niin antaa edes sen. ja jos sillä saa toiselle edes hieman paremman mielen niin... :)

(yyh, ei enempää glögiä mulle, alan kohta itkulässyttään :D )

Feel you. Kyllä muakin vitutti, kun ei herunut sympatiaa mun murheisiin. Itkin kerran, kun mysli loppui enkä saanut sitä iltapalaksi. Oon kuulemma tyhmä.

• Tykkää
Reactions: Harmony
oikeesti mulla ei oo mitään murheita, mää oon onnistunu kaikessa mihin mää oon pannu tarmoni

Hirveen usein käy niin että ennemmin tai myöhemmin saa sen minkä eteen näkee vaivaa. Ei se oo sun syy jos tajusit sen jo varhain :D ja joku karma näissä jutuissa on.. Sitten kun saa hyvän putken päälle ja osaa arvostaa sitä mitä on, ne hyvät asiat tavallaan kuin tulee itsestään.

Joko meni överiksi täälläkin :D

Se on kivaa kun on seesteistä, eikä elämä potki päähän.

Kaikki joilla mun mustavyö draamassa ja haiskahtaa vähän martyyrille ni kuuluu tähän ketjuun.:rolleyes::kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä