The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471587:
Mitä tekisit jos kuvassa oleva karhu tulisi metsässä vastaan ja sulla olisi lapset mukana?

Tää oli kompa, näin muistelen.

Eli jeesustelisin että kattokaas lapset ku onki hianosti täytetty karhu.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;30471613:
Eiköhän tuo ole ihan elävä karhu tuossa valokuvassa. No muutetaan kysymystä että tuon kokoinen elävä karhu tulisi vastaan.
Jos tuo ukko on noin 180cm pitkä niin on siinä karhulla pituutta.
No mä olen vastannut jo jossakin ketjussa tähän...muistaakseni.

Jos ei perus "olen jo kuollut" auta ni kai sois yritettävä kiinnittää karhun huomio itteensä, laittaa lapset juoksemaan toiseen suuntaan. Siinä sitten yrittäs tuikkia karvapersettä moralla minkä kerkiää, silmä olis varmaan sellanen hyvä paikka pistää. Luultavasti siltä riittäis yks viuhtasu sillä rupisella tassullaan ni olisin vainaa, mutta jos olis mutka taskussa ni sitähän vois ampua vaikka nuppiin.

mitä?
No mä olen vastannut jo jossakin ketjussa tähän...muistaakseni.

Jos ei perus "olen jo kuollut" auta ni kai sois yritettävä kiinnittää karhun huomio itteensä, laittaa lapset juoksemaan toiseen suuntaan. Siinä sitten yrittäs tuikkia karvapersettä moralla minkä kerkiää, silmä olis varmaan sellanen hyvä paikka pistää. Luultavasti siltä riittäis yks viuhtasu sillä rupisella tassullaan ni olisin vainaa, mutta jos olis mutka taskussa ni sitähän vois ampua vaikka nuppiin.
Aikamoisen vitsin heitit että moralla tappaisit noin 700 kiloisen karhun.
Siinä näet millaisia iskuja karhu antaa.

https://www.youtube.com/watch?v=VG_OHq6R1AE

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä