The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
musta se anettekin on ihan jees vaikkakin se suomalainen mimmi oli vielä parempi

ite oon enempi iiklesin vaneja

[video=youtube;vANZfQ1bTAk]https://www.youtube.com/watch?v=vANZfQ1bTAk&list=RDvANZfQ1bTAk#t=0[/video]

Viimeksi muokattu:
Mullakin olis paljon aihetta olla masentunut ja katekera, mutta en mä halua. Ei mun kannata kantaa kaunaa kenellekään, edes ämpärille, koska se syö vain mua itseäni.
Olin mäkin eron jälkeen ihan down, ja ajattelin että ei oo enää syytä elää ko en saanut pidettyä edes perhettäni kasassa, ja mietin motarilta ulos ajamista. Mutta pikkuhiljaa sitä huomas että elämä jatkui vaikka ei olis halunnut, ja se paha olo vaan väheni kun ei takertunut siihen. Sitten tuli helpottunut fiilis, ja lopulta tajusin että jos mä oon selvinnyt elämässäni niin isoista asioista ko olen, niin ei voi tulla vastaan mitään vastoinkäymistä mitä en selättäis. Kyllähän välillä vituttaa ja tuntuu paskalta, mutta se menee aina ohi.

Piis. Mun lempiystävä muuten pääsee kesällä tanssimaan nakuna kaupungille, se hävis vedonlyönnin :D

• Tykkää
Reactions: krut ja Lispetti
HArvemmin mäkään angstaan ja yleensä oon se, joka potkii toisia perseelle, että kaikki vielä muuttuu hyväksi. Kuitenkin välillä on niitäkin päiviä, jolloin se vahvinkin murtuu ja kun ite tarvii apua ja ymmärrystä niin sitä ei yleensä saa, koska ensimmäiset kommentit on aina: Kyllä sä jaksat, sä oot vahva.

Aina se ei riitä. On itkettävä ne itkut (kuten mä tänään 4h) ja sit se helpottaa, toivottavasti.

Tää ketju on kiva ku tänne voi tulla itkemään ja kiukuttelemaan, täältä saa aina vähintään sen yhden virtuaalihalin. Asioiden kirjoittaminen on myös huomattavasti helpompaa kuin niistä puhuminen.

Mutta joo, kyllä tää elämä tästä taas alkaa pikkuhiljaa voittamaan, josko tässä sais sitte samalla muille ongelmille ja jutuille annettua potkua persusksille :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30471405:
HArvemmin mäkään angstaan ja yleensä oon se, joka potkii toisia perseelle, että kaikki vielä muuttuu hyväksi. Kuitenkin välillä on niitäkin päiviä, jolloin se vahvinkin murtuu ja kun ite tarvii apua ja ymmärrystä niin sitä ei yleensä saa, koska ensimmäiset kommentit on aina: Kyllä sä jaksat, sä oot vahva.

Aina se ei riitä. On itkettävä ne itkut (kuten mä tänään 4h) ja sit se helpottaa, toivottavasti.

Tää ketju on kiva ku tänne voi tulla itkemään ja kiukuttelemaan, täältä saa aina vähintään sen yhden virtuaalihalin. Asioiden kirjoittaminen on myös huomattavasti helpompaa kuin niistä puhuminen.

Mutta joo, kyllä tää elämä tästä taas alkaa pikkuhiljaa voittamaan, josko tässä sais sitte samalla muille ongelmille ja jutuille annettua potkua persusksille :)
:hug:

Olen minäkin ehtinyt nuoreen ikään olla hyväksikäytetty, köyhä, koditon, lastenkodissa asuja, yksinhuoltaja, eronnut, työtön, ulosmitattu, alkoholisti, lääkkeiden väärinkäyttäjä, jakorasia ,epäonnistunut, lihava, sairas, yksinäinen, epätoivoinen, itsemurhan yrittäjä, suljetulla osastolla, jätetty, petetty, hylätty, huijattu ja naurettu sekä kannettu pihalle..

Jostain luojan tai minkälie armosta (ehkä vain silkkaa vittumaisuuttani) olen pitänyt nenän kohti taivasta ja porskuttanut kohti tulevaa syyllistämättä itseä tai muita. Yrittämällä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja nyt saan pikkuhiljaa nauttia työn hedelmiä. Välillä vähän väsyen, mutta aina huomiseen uskoen!!

Aih, mua itkettää.. :LOL:

Haluisin niin kovasti että kaikki jaksais nähdä jotain hienoa huomisessa päivässä :heart:

Olen minäkin ehtinyt nuoreen ikään olla hyväksikäytetty, köyhä, koditon, lastenkodissa asuja, yksinhuoltaja, eronnut, työtön, ulosmitattu, alkoholisti, lääkkeiden väärinkäyttäjä, jakorasia ,epäonnistunut, lihava, sairas, yksinäinen, epätoivoinen, itsemurhan yrittäjä, suljetulla osastolla, jätetty, petetty, hylätty, huijattu ja naurettu sekä kannettu pihalle..

Jostain luojan tai minkälie armosta (ehkä vain silkkaa vittumaisuuttani) olen pitänyt nenän kohti taivasta ja porskuttanut kohti tulevaa syyllistämättä itseä tai muita. Yrittämällä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja nyt saan pikkuhiljaa nauttia työn hedelmiä. Välillä vähän väsyen, mutta aina huomiseen uskoen!!

Haluisin niin kovasti että kaikki jaksais nähdä jotain hienoa huomisessa päivässä :heart:
:hug:

Kuulostaa ihan multa :D

Tuli tässä mieleeni, kun viime viikolla löysin kätköistäni muovikassillisen laskuja. Maksamattomia tottahan toki. Kattelin sitä pussia, itku silmässä mietiskelin sitä aikaa, kun on menny niin huonosti, että niitä laskuja piti tollalailla piilotella. Nyttemmin oon kuitenkin laskuni maksanu ja siitä piilottelusta kärsiny tarpeeks kauan, nyt pankin täti myönsi mulle lainaa ja sain autonki jo omiin nimiini. Kyllä sieltä suosta ylös pääsee, kun niin vaan päättä. Otin muistoksi valokuvan siit kassista ja kiikutin sen roskiin. Se aikakausi mun elämässä on loppunkäsitelty. Vahvempana eteenpäin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä