The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onks tollanen samsung galaxy trend plus puhelin millanen? vanha malli ilmeisesti mut nyt sais sellasen hintaan 79€ En mä edes tiedä haluunko mitään mut tossa nyt olis halpa puhelin :D En mä mitään erikoisia juttuja tarvii.

ihan hyvä peli
oks noissa nykysin millasii ne muistikortit tai mitä ne on...eihän näis ole mitään sim kortteja? Tai siise t vaihettais vanhasta uuteen kun kerta ihan eri jutuista kyse. En tiedä...pitääskö ostaa...olis halpa...ja jos ei tykkää ni pistää jemmaan tai antaa äipälle:D Koska tota mun vanhaa en voi sille antaa kun siellä on puhelimen muistissa vähän arveluttavaa matskua :xmas:

oks noissa nykysin millasii ne muistikortit tai mitä ne on...eihän näis ole mitään sim kortteja? Tai siise t vaihettais vanhasta uuteen kun kerta ihan eri jutuista kyse. En tiedä...pitääskö ostaa...olis halpa...ja jos ei tykkää ni pistää jemmaan tai antaa äipälle:D Koska tota mun vanhaa en voi sille antaa kun siellä on puhelimen muistissa vähän arveluttavaa matskua :xmas:
tottahan sinne ny simmikortti pitää tunkea mutta sen saa tosiaan vanhasta luurista

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä