The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465325:
Elä ajattele liian monimutkaisesti. Tutkailet esim. sitä kestävän kehityksen ohjelmaa tai millä nimellä se nyt teillä onkaan ja alat sieltä vain poimimaan asioita. Kirjoitat ne siihen muotoon, että sinä toimit työssäsi sillä tavoin. kyllä sie osaat :hug:.
Huoh. Mie oon vaan liian tyhmä. : /
Laiska ja tyhmä ja saamaton.

No miulla on jo yks versio siellä "kommentoitavana" ja lisäilen siihen sitten..
Leikitään, että siellä teidän työpaikan kestävän kehityksen ohjelmassa painotetaan esim. sähkön kulutuksen minimoimista, jätteiden lajittelua, tulostuspaperin käytön määrän vähentymistä. Sitten laitat vaikka, että huolehdin työpäivän päätteeksi sähköisten laitteiden sammuttamisesta etkä jätä valoja päälle tiloihin missä niitä ei tarvita. Harkitset tarvitseeko paperista tulosteita vai voisiko asian hoitaa muullakin tavoin ihmisille tiedoksi. Esim. skannattuna versiona sähköpostin liitteenä. Lajittelet jätteet työpaikan käytöntöjen mukaisesti jne.

• Tykkää
Reactions: IhQ
Sen lisäks että en löytänyt takkeja ja kenkiä vaikka kuinka yritin shoppailla, mun ostama uusi kissanvessa oli valmiiksi rikki ko sen paketista avasin. Ämpäri angstaa ko häntä niiin harmittaa ko on poikaa ikävä ja puolikas on hänelle kaikki kaikessa yms. Voi jeesus. Tuli aamulla venytettyä sitä liikenteeseen lähtemistäki niin myöhäseks, että tuli kiire opon juttusille enkä oo ehtiny rötväillä tänään yhtään. Nurinari.

Vituttais jos jaksais, mutta en mä jaksa enää. Huomenna on sit jo parempi päivä, voi soitella tarhaankin sopiakseen tutustumiskäyntejä ens viikolle, nytteko tietää koska se kouluki alkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465417:

Anna pitkäkaula tuon ämpärin ihan yksinään angstata :kieh:.
En vastannu sille mitään. Enkä vastaa. En kykene, koska sortuisin kuitenkin ala-arvoiseen kielenkäyttöön.

Eilen en enää keksinyt mitään (asiallista) sanottavaa sen pöljäilyyn niin lähetin sen muumien noidan kuvan, jossa lukee, että "eka olin että ei vittu, mutta sitten olin että ei liirumlaarum." Ei arvostanu :D Tän voisin lähettää seuraavaks ko se on idiootti.

Huoh!
miten oma kehuminen voi olla näin vaikeeta....
Saat lainata mun omakehua "olen kiva, kaunis, reipas, tunnollinen, oma-aloitteinen, nopea ja halukas oppimaan uusia asioita (uudet asiat ja oppimisen voi jättää pois tuosta lauseesta jo haluaa)." Mm nää tulee ekana mieleen, mutta jätän listan tähän ettei interwebistä lopu tila kesken.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä