The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No haluukse oikeesti takas jonku vanhan puhelimen? Sano vaan, et siellon viestejä, jotka haluat säästää ja siksi pidät sen.
no kun ei se halua mitään kosketusnäyttöjä ja tän se osti varalle et kun oma menee sököks mut mun puhelin ehti mennä eka ja sain sen sitten enshätään. En mä sillon tajunnut et ne jutut vahingossa tallentuu puhelimeen. oon kyllä sanonut et et saa tätä enää takas mutta kun ei sille nyt kelpaa mikään puhelin mitä ollaan etitty,haluu tavis puhelimen ei mitään älyjä.

no kun ei se halua mitään kosketusnäyttöjä ja tän se osti varalle et kun oma menee sököks mut mun puhelin ehti mennä eka ja sain sen sitten enshätään. En mä sillon tajunnut et ne jutut vahingossa tallentuu puhelimeen. oon kyllä sanonut et et saa tätä enää takas mutta kun ei sille nyt kelpaa mikään puhelin mitä ollaan etitty,haluu tavis puhelimen ei mitään älyjä.
No ei sun sitten vissiin auta ku pitää ikuisesti se puhelin :(

(tunkki kannattaa tosiaan säilyttää kans) :cool:

• Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Iltoja!
En tajua tuota suoritussuunnitelman täyttöä! Siis jotain pitäisi kirjottaa joka kohdasta mut en mie oo kaikkee tehnyt ja miten kerrot siitä miten teet jonkun mihin-lie-työpaikan-sääntöihin-sun-muuhun-tutustumisen? "Joo, luin ne ohjeet sieltä seinältä/vihkosta jne.jne."?
Tai toteutan kestävän kehityksen suunnitelmaa (tai jotain)...no hmm.:confused:

Sisäinen blondiko oon vai miks en tajua tuota paperia?

Eikö äidilles käy tai kelpaa mikään tavallinen puhelin?
Eihän kaikki ole vielä kosketusnäyttöpuhelimia.
no ei tunnu kelpaavan...oon ettinyt ja näyttänyt netistä ja lehdistä mutta kun kaikki on kuulemma rumia neliskanttisia laatikoita ja kun kamera pitäs olla mutta tuntuu etti niissä oikeen ole. tavis puhelin se pitäs ollakin,ei se haluu kosketusnäytöllistä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
:)reeeg
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465307:
hellouuuuuuuuuuuuu.....
mulle tuli tosta mieleen et sä pyörit siellä tuolillas hahah se onkin hauskaa puhaa muuten :) paitsi jos on yhtä vanha tuoli ku mulla aikoinaan et pikku hiljaa siitä hajos toinen kyynärnoja ruuveineen sitten sitä koiti nlaittaa kiinni niin putos toinen ja jonkun aikaa siitä koko selkä noja palveli se monia vuosia mut sit oli hommattava uus tai no en oo hommannu vielläkään tuolia uutta. ah se oli kyl kuninkaallinen tuoli.

mutta heip hei

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Iltoja!
En tajua tuota suoritussuunnitelman täyttöä! Siis jotain pitäisi kirjottaa joka kohdasta mut en mie oo kaikkee tehnyt ja miten kerrot siitä miten teet jonkun mihin-lie-työpaikan-sääntöihin-sun-muuhun-tutustumisen? "Joo, luin ne ohjeet sieltä seinältä/vihkosta jne.jne."?
Tai toteutan kestävän kehityksen suunnitelmaa (tai jotain)...no hmm.:confused:

Sisäinen blondiko oon vai miks en tajua tuota paperia?
Elä ajattele liian monimutkaisesti. Tutkailet esim. sitä kestävän kehityksen ohjelmaa tai millä nimellä se nyt teillä onkaan ja alat sieltä vain poimimaan asioita. Kirjoitat ne siihen muotoon, että sinä toimit työssäsi sillä tavoin. kyllä sie osaat :hug:.

" Millaista palautetta haluan antaa esimiehelle"

Ööö...no enkö mä sen jo sille sanonut,pitääkö se nyt vielä kirjottaa ja muotoilla tohon paperiinkin:kieh: helpompi sanoo kun kirjottaa

Ihme kyssäreitä..."millaista palautetta toivon esimiehltä"
"mitä voisin tehdä tehdä yhteisön kehittämiseksi"
"miten ajankäyttöni jakautuu" (niinku missä)
"mikä/mitkä olivat vuoden keskeiset opit/havainnot/oivallukset" (ei mikään....)

Siis mitä tälläsiin voi vastata...ja näitä on sivutolkulla!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä