Ei kumpika. Eräs "äiti" ja hänen toilalut.työhommatko ne aateeämmää vaivaa vai onko eksä juonitellu
Nii ja ennenku joku ymmärtää väärin, niin kyse ei oo mistään mustasukkasuus uusioperhedraamoista.
Viimeksi muokattu:
Ei kumpika. Eräs "äiti" ja hänen toilalut.työhommatko ne aateeämmää vaivaa vai onko eksä juonitellu
Huoh. Mie oon vaan liian tyhmä. : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465325:Elä ajattele liian monimutkaisesti. Tutkailet esim. sitä kestävän kehityksen ohjelmaa tai millä nimellä se nyt teillä onkaan ja alat sieltä vain poimimaan asioita. Kirjoitat ne siihen muotoon, että sinä toimit työssäsi sillä tavoin. kyllä sie osaat :hug:.
Kerrankos se omena puota kopsahtaa suoraan puun juurelleootte kyllä samasta puusta veistettyjä
Eikä mikään valkosipuli?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465330:Savustettua valkosipulia . Vaan ei mikään savustettu voi ollakkaan pahaa .
Ja nyt suu suppuun |O. Sie vaan nyt arastelet etkä luota itseesi.Huoh. Mie oon vaan liian tyhmä. : /
Laiska ja tyhmä ja saamaton.
Ei niinEikä mikään valkosipuli?
No miulla on jo yks versio siellä "kommentoitavana" ja lisäilen siihen sitten..värkkäät ihqu vaan jonku version niin sit ope kertoo mitä pitää vielä lisätä
ei mullakaan menny aikonaan juuri mikään kerralla läpi
No höh.no ei tunnu kelpaavan...oon ettinyt ja näyttänyt netistä ja lehdistä mutta kun kaikki on kuulemma rumia neliskanttisia laatikoita ja kun kamera pitäs olla mutta tuntuu etti niissä oikeen ole. tavis puhelin se pitäs ollakin,ei se haluu kosketusnäytöllistä.
:tirsk:voi perse ,mun pitäs huomiseks täytttää kehari keskustelu lappu...en oo saanut siihen vielä mitään tekstiä.Hirmu vaikeita kysymyksiä.
Leikitään, että siellä teidän työpaikan kestävän kehityksen ohjelmassa painotetaan esim. sähkön kulutuksen minimoimista, jätteiden lajittelua, tulostuspaperin käytön määrän vähentymistä. Sitten laitat vaikka, että huolehdin työpäivän päätteeksi sähköisten laitteiden sammuttamisesta etkä jätä valoja päälle tiloihin missä niitä ei tarvita. Harkitset tarvitseeko paperista tulosteita vai voisiko asian hoitaa muullakin tavoin ihmisille tiedoksi. Esim. skannattuna versiona sähköpostin liitteenä. Lajittelet jätteet työpaikan käytöntöjen mukaisesti jne.No miulla on jo yks versio siellä "kommentoitavana" ja lisäilen siihen sitten..
Ja loppuun laitat vaan tuitui :heart:. Terveisin IhQ . Kyllä se opettaja sitten auttaa sinnuu. Öitä :kiss:.Kiitos Kyöpsis!
Joo, pitää tutustua noihin vielä ja yrittää miettiä jotain tommosia. Vaan nyt painun nukkuu, liiasta pohdiskelusta saa vaan päänsäryn.
Öitä kaikille! :kiss:
En vastannu sille mitään. Enkä vastaa. En kykene, koska sortuisin kuitenkin ala-arvoiseen kielenkäyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30465417:
Anna pitkäkaula tuon ämpärin ihan yksinään angstata :kieh:.
*repii hiuksia päästään*
vittu tollasii kyselyjä,oikeesti!!
Onko noita jokasella työpaikalla et onko nää niinku pakollisa yleisesti vai onko nää ihan työpaikka kohtasia et tälläsii on kerran vuoteen.
Saat lainata mun omakehua "olen kiva, kaunis, reipas, tunnollinen, oma-aloitteinen, nopea ja halukas oppimaan uusia asioita (uudet asiat ja oppimisen voi jättää pois tuosta lauseesta jo haluaa)." Mm nää tulee ekana mieleen, mutta jätän listan tähän ettei interwebistä lopu tila kesken.Huoh!
miten oma kehuminen voi olla näin vaikeeta....