The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään ois hommattava hiusvärit ja huomena syynättävä pehkoa kuosiin.
Poniotsiksen saankin unohtaa, mun otsatukka on alkanut rastoittumaan miniminitakuiksi...
Joten kai sen täytyy antaa vaan kasvaa ja sekottua tonne muun tukan sekaan :D

Voi pehko, taas meinaa saksien kuvat vilkkua silmissä :rolleyes:

Eikös niitä laitteita saa joko hyvään jouluhintaan tai joulun jälkeen halvemmalla? Meilläki puhuvat pleikkanelosesta ja mä oon just oppinu laittamaan kolmosen päälle. Katon Netflixiä sitä kautta.
Joo, en mä jouluks tätä olekaan hankkimassa. Tuli niin nopeasti ettei mahdu nyt budjettiin. Sitä paitsi pleikka kolmosessa on blu-ray ja nelosessa sitten taas ei. Oikeastaan pitäisi sitten hankkia sekä Wii että bluray-soitin. Voihan käpälä, laitteiden päivityskierre on järkkyä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30464868:
Minkälaista takkia sää mettästät?
Lämmin, kankainen, ei villakangas, eikä semmoinen kiiltävä. Hupullinen, mutta ehdottomasti ei karvoja. Se vois olla malliltaan samanlainen/-tyylinen ko mun toi syystakki, mutta talviversio.
New Yorkerissa oli ihan kiva, mut en oo vielä päättänyt raaskinko maksaa 80e.

9MM
Lämmin, kankainen, ei villakangas, eikä semmoinen kiiltävä. Hupullinen, mutta ehdottomasti ei karvoja. Se vois olla malliltaan samanlainen/-tyylinen ko mun toi syystakki, mutta talviversio.
hmm sielt saa halvalla housui kyllä jopa ite raaskii ostaasielt mut ne tuntuu itellä hajoovan aina haaroista eikä ees puolta vuotta kestä :)

9MM
No sitte mä en tarjoo tota mun yhtä takkia sulle.. Mut 80 ei kuitenkaan oo loppupeleissä ihan mahdottoman paljoa takista, jos/kun sä kuitenkin käytät sitä ehkä mahdollisesti vuosia.

• Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä