The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Harvoin oon näin täsmällinen, havahduin yhtäkkiä unesta ja ku aloin nostaa päätä kääntääkseni kylkeä, kello alkoi soimaan.

Suihkuun olis pakko mennä, ei vaan millään jaksas. Seuraavaks ku olis lasten herättelyä ja aamuvahtimista, että saavat varmasti aamupalat ja etsittyä+puettua vaatteet..ajoissa.

Me ollaan tytön kanssa vötkyinä. Kummallakin on lämpöä 37 ja päähän koskee. Väsyttää niin paljon että soitin työterveyteen ja jään kotiin. Koska olen itse sijainen, sain hirveen saarnan mitä maksaa palkata sijaiselle sijainen. Itkettää. Miks pitää olla näin herkkis nyt.. Pitäs komentaa että turpas kiinni, en tahalleen oo kipee, mutta en kehtaa huutaa, koska sijainen.. Pöh.. Nyt nappia nassuun ja köllölleen..

Me ollaan tytön kanssa vötkyinä. Kummallakin on lämpöä 37 ja päähän koskee. Väsyttää niin paljon että soitin työterveyteen ja jään kotiin. Koska olen itse sijainen, sain hirveen saarnan mitä maksaa palkata sijaiselle sijainen. Itkettää. Miks pitää olla näin herkkis nyt.. Pitäs komentaa että turpas kiinni, en tahalleen oo kipee, mutta en kehtaa huutaa, koska sijainen.. Pöh.. Nyt nappia nassuun ja köllölleen..
eipä sairastuspöpö kato että kuka on sijainen ja kuka vakkari

se iskee kehen huvittaa

Harmooniselle paranemisia!
Olipa kiva vastaanotto sairasilmotukselle :|
Sinä et taudilles mitään voi, etkä sille kuin kalliita sijaisuudet on.
Pomon pitäs osata noissa tilanteissa niellä se harmistuksensa ja manata vasta kun ei ole muita kuulemassa..

[QUOTE="hei";30463700]tietääkö kukaan millä lähtis ikkuna laudalta kahvirinkula pois parhaiten ? vai haenko vaan valkosta maalia ja sutasen pois :)[/QUOTE]

3M miraclean sienellä tai vahanpoistoaineella.

Kyllähän se on iso vitutus kun joku on pahassa kohtaa poissa, mutta ei siltikään tolleen sais. Ei oo sun murhe! Aika mölli pomo.

Paranemisia sinne.:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mistäs näitä;30463728:
3m miraclealneja saa? ei varmaan joka kaupasta? oon joskus kuullu tosta vahanpoistoaineesta mistäs niitä?
Niitä saa kaupasta. Merkki ei ole sama.
Jotkut sanoo ihmesieneksi miracleanea. Se on valkoinen ja hajoaa aika helposti. Älä kastele sientä. Kastele puhdistettava pinta. Sienen voi huuhdella käytön jälkeen. Pitää puristaa varovaisesti kuivaksi.

Vahanpoistoainetta voi käyttää kotona moneen pinttyneen lian poistoon. Ohjeessa lukee annostus ja mille pinnoille sitä voi käyttää.

Viimeksi muokattu:
"siis"
Niitä saa kaupasta. Merkki ei ole sama.
Jotkut sanoo ihmesieneksi miracleanea. Se on valkoinen ja hajoaa aika helposti. Älä kastele sientä. Kastele puhdistettava pinta. Sienen voi huuhdella käytön jälkeen. Pitää puristaa varovaisesti kuivaksi.
sellanen saman näkönen kun esim saunassa käytettävä selkä sieni? tai siis sen näkönen? joka kaupassa niitä on? pakko myöntää muuten et siitä on 100 vuootta kun oon ite ostanu luutu aineen puhdistan kyllä ja luutuilen mut sitä tököttiä en oo ite ostanukkaan :)

mut
joo ei oo yleensä pinttynyttä likaa aattelin aina et se vahaus tulee siihen loppu siivoukseen ku kämpästä lähtee vek ja kuitenkin vuokranantaja tilaa siivojan enyway tekemään sen

[QUOTE="siis";30463744]sellanen saman näkönen kun esim saunassa käytettävä selkä sieni? tai siis sen näkönen? joka kaupassa niitä on? pakko myöntää muuten et siitä on 100 vuootta kun oon ite ostanu luutu aineen puhdistan kyllä ja luutuilen mut sitä tököttiä en oo ite ostanukkaan :)[/QUOTE]

Ei ole ihan sellainen. Ensin sitä oli vain ammattisiivouksessa. Myöhemmin niitä tuli kauppoihin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä