No se on hyvä ettei jäänyt torttu veteläksi.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462511:Jep, ja tuoksusta päätellen kypsäkin
Kuka sellasesta tykkää :x. Juo vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462514:Prkl. Multa loppu päärynälimonadi
Minä oon oppinu juomaan sitä ny tänä syksynäKuka sellasesta tykkää :x. Juo vettä.
Joskus oon maistanu sitä Kopparbergin päärynää, se oli ihan ok.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462545:Minä oon oppinu juomaan sitä ny tänä syksynä
Opi juomaan vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462545:Minä oon oppinu juomaan sitä ny tänä syksynä
ja minä täällä pelailen vielä pleikka ykkösellä. se oli sitä aikaa kun pelit oli vielä hauskoja, mukavia ja helppoja eikä niihin tarvinnut keskittyä koko päiväksi.Toffolassako harkitaan nelos pleikan ostoa?
Voi luoja tuota lasta! Sen pitäis olla jo nukkumassa, kipitti yhtäkkiä sohvalle viereen ja sano "Äiti, minäpä oonkin pieruPERSE!" Ja kauhee naurunrätkätys päälle
Keltä lie viehettävän huumorintajunsa perinyt,
mulla se on vielä tallella
Nii-i.ja minä täällä pelailen vielä pleikka ykkösellä. se oli sitä aikaa kun pelit oli vielä hauskoja, mukavia ja helppoja eikä niihin tarvinnut keskittyä koko päiväksi.
Kuulostaa tutulta, vaikka meillä lapset alkaa olla jo vähän isompia.:ashamed:Voi luoja tuota lasta! Sen pitäis olla jo nukkumassa, kipitti yhtäkkiä sohvalle viereen ja sano "Äiti, minäpä oonkin pieruPERSE!" Ja kauhee naurunrätkätys päälle
Keltä lie viehettävän huumorintajunsa perinyt,
mulla se on vielä tallella
tinkulakin hiljenee kohtapuolin joten öitä