The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462545:
Minä oon oppinu juomaan sitä ny tänä syksynä
Joskus oon maistanu sitä Kopparbergin päärynää, se oli ihan ok.

Huh huh, ku voiki ihmislasta väsyttää! Silti jokseenkin typerä kun olen, en malta mennä nukkuun.
Odotan niin huomista et saan tehä viel loppusilauksen tälle muutolle, sit perjantaina kaikista isoimmat jutut ja siivoilut, sit pääsen mun miehen viereen viettää vapaata viikonloppua ja sit vaikka joka päivä nähä toista :D :heart:
Ai, että mul on iso ikävä,vaiks sunnuntaina viimeks nähtiin :ashamed: Täytyy vissiin taas laitella huomenissa kuvatuksii tai sit torstaina ( ja tuohan lievittääkin mun ikävää :p ) :whistle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Harmony
ja minä täällä pelailen vielä pleikka ykkösellä. se oli sitä aikaa kun pelit oli vielä hauskoja, mukavia ja helppoja eikä niihin tarvinnut keskittyä koko päiväksi.
Nii-i.
Tuntuu et lapset handlaa noi paremmin kun ite. Päivityksiä päivitysten perään. Kerran odottelin puol tuntia että sai päivitettyä ajoradat ja autot!!!:kieh:

Ja se ärsyttää kun vanhan pelit ei käy uuteen. Meillä on hirmuset läjät noita kolmosen ja kakkosen pelejä ja nyt tekis mieli ostaa nelonen (tuskin vielä ihan heti kuitenkaan hommataan).
Konsoleita on sitten kolme.|O
Niitä ei kuulema saa myydä pois.

Voi luoja tuota lasta! Sen pitäis olla jo nukkumassa, kipitti yhtäkkiä sohvalle viereen ja sano "Äiti, minäpä oonkin pieruPERSE!" Ja kauhee naurunrätkätys päälle :rolleyes:

Keltä lie viehettävän huumorintajunsa perinyt,
mulla se on vielä tallella :whistle:
Kuulostaa tutulta, vaikka meillä lapset alkaa olla jo vähän isompia.:ashamed::D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä